Pregled bibliografske jedinice broj: 204444
Utjecaj kvalitetne zastupljenosti na internetu na poslovanje poduzeća
Utjecaj kvalitetne zastupljenosti na internetu na poslovanje poduzeća, 2004., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 204444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj kvalitetne zastupljenosti na internetu na poslovanje poduzeća
(The impact of presence on business performance)
Autori
Stojanović, Slaven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
15.11
Godina
2004
Stranica
69
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
Internet; poslovanje poduzeća; kvaliteta internet stranica
(Internet; business performance; Quality of Internet Pages)
Sažetak
Kako internet postaje sve dominantniji medij, postavlja se pitanje zastupljenosti poduzeća na internetu. U početku je bilo dovoljno da je poduzeće prisutno na internetu u bilo kojem obliku, najčešće u vidu nekoliko osnovnih informacija o poduzeću. Međutim, u današnje vrijeme da bi poduzeće bilo prepoznato, uvijet je da ima kvalitetne internet stranice. Cilj rada je prikazati koji su to kriteriji za klasifikaciju kvalitete internet stranica i prikazati kako kvalitetne internet stranice utječu na poslovanje poduzeća, tj na njegovu profitabilnost. Također je sistematski prikazan način kako izgraditi kvalitetne internet stranice. Prema većem broju promatranih poduzeća moguće je zaključiti da kvalitetne stranice utječu na profitabilnost poduzeća. Vrijedi i obrnuto, loše internet stranice negativno utječu na imiđž poduzeća i njegov odnos sa kupcima. Stoga, vrlo je bitno da poduzeće dobro isplanira na koji način želi iskoristiti internet kao medij, te prema tome stvori kvalitetne stranice i na njih privuče posjetitelje tj. kupce.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA