Pregled bibliografske jedinice broj: 204230
Preustroj poslovnih i procesnih funkcija hotela
Preustroj poslovnih i procesnih funkcija hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 265-275 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 204230 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preustroj poslovnih i procesnih funkcija hotela
(Restructuring business and process hotel functions)
Autori
Galičić, Vlado
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 11
(2005), 1;
265-275
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
hotel; poslovne funkcije; procesne funkcije; preustroj
(hotel; business functions; process functions; reengineering)
Sažetak
Kao odgovor na rastuću konkurenciju, menadžment hotela mora razviti nove grupe hotelskih usluga i svoju ponudu usredotočiti na određene segmente turističkog tržišta. Iz toga slijedi da se tržišna segmentacija turističkog tržišta ogleda u organizacijskoj segmentaciji. Svaka organizacija poslovnih funkcija i radnih procesa koji se odvijaju u hotelu, odraz je cilja zbog kojeg je ustanovljena i okolnosti u kojima djeluje. Prvi preduvjet razumijevanja te organizacije je razumijevanje novih konkurencijskih utjecaja i modernih upravljačkih metoda koje se javljaju u rastućem opsegu. Mijenjanje tradicionalne organizacije u modernu organizaciju, danas je jedan od najvećih izazova hotelskom menadžmentu. Kroz proces poslovnog reinženjeringa i usredotočenje na odvijanje poslovnih procesa, posao menadžmenta izvršit će se uspješnije, naročito ako se imaju na umu organizacijske implikacije koje sa sobom donosi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116001
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Vlado Galičić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- CAB INTERNATIONAL
- JOURNAL OF ECONOMIC LITERATURE