Pregled bibliografske jedinice broj: 203844
Osvrt na ključne čimbenike uspješne nastave povijesti u osnovnim školama u nastavi s učenicima s lakšim teškoćama u razvoju
Osvrt na ključne čimbenike uspješne nastave povijesti u osnovnim školama u nastavi s učenicima s lakšim teškoćama u razvoju // Povijest u nastavi, 3 (2005), 5; 44-49 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 203844 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osvrt na ključne čimbenike uspješne nastave povijesti u osnovnim školama u nastavi s učenicima s lakšim teškoćama u razvoju
(Review of the key factors of successful history teaching in primary schools in teaching students with mild disabilities)
Autori
Bakota, Koraljka
Izvornik
Povijest u nastavi (1334-1375) 3
(2005), 5;
44-49
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava povijesti ; učenici s lakšim teškoćama u razvoju
(history ; teaching ; students with mild disabilities)
Sažetak
Učenici s lakšim teškoćama u razvoju integrirani u rad redovnih škola napreduju samo kada nastavnici povijesti posjeduju specifična znanja i sposobnosti glede njihovih potreba. Isto tako poučavanje zahtjeva od nastavnika poznavanje razvojnih procesa učenika s teškoćama u razvoju. Rad daje nastavnicima povijesti osnovnih škola uvid u ključne čimbenike uspješne nastave povijesti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija