Pregled bibliografske jedinice broj: 202533
Nastava prirode i društva i Hrvatski obrazovni standardi
Nastava prirode i društva i Hrvatski obrazovni standardi // Metodika, 6 (2005), 1; 86-96 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 202533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava prirode i društva i Hrvatski obrazovni standardi
(Science instruction and tfe Croatian educational standards)
Autori
De Zan, Ivan
Izvornik
Metodika (1332-7879) 6
(2005), 1;
86-96
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
nastava prirode i društva; nastavni plan i program; zadaća; zadaci; potpuno i nepotpuno odjelotvoreni zadaci; kurikul; hrvatski kurikul; obrazovni standard
(wscience instruction; program of instruction; mission; aims; completely and partly accomplished aims; curriculum; Croatian Curriculum; Educational Standards)
Sažetak
Natavom prirode i društva u mlađim razredima osnovne škole učenici/učenice cjelovito spoznaju svoje okružje. Nastavni plan sadrži popis nastavnih predmeta i njihov broj sati u nastavi, dok nastavni program precizira zadaću, odgojno-obrazovne zadatke, sadržaje nastavnog predmeta i naputke učiteljima/učiteljicama. Zadaci nastave prirode i društva mogu biti potpuno i nepotpuno odjelotvoreni u prosvjetnim dokumentima, primjerice, nastavnom programu, katalogu znanja i obrazovcnom standardu. Kod potpunog odjelotvorenja nastavnih zadataka učitelj/učiteljica dobiva stvaran, temeljit i precizan naputak (kurikul, hrvatski kurikul, obrazovni standard) koji valja ostvariti tijekom nastave. Na temelju takva naputka učitelju/učiteljici je lako procijeniti stupanj učinkovitosti nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb
Profili:
Ivan De Zan
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Contents Pages in Education
- Educational Research Abstracts online