Pregled bibliografske jedinice broj: 202366
Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji
Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji // Medijska istraživanja, 9 (2003), 2; 67-86 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 202366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji
(Advertising childhood: talks about production)
Autori
Hameršak, Marijana
Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 9
(2003), 2;
67-86
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
oglašavanje; proizvodnja reklama; djetinjstvo (semiologija); studij djetinjstva; reprezentacija djetinjstva; etičnost oglašavanja; kulturalni studiji
(advertising; production of advertisements; childhood (semiology); childhood studies; childhood representation; advertising ethics)
Sažetak
Nakon osvrta na začetničke semiotičke i kulturalnostudijske pristupe oglašavanju, autorica se usredotočuje na uglavnom neprepoznato i/ili nepriznato područje istraživanja: proizvodnju reklama. Na temelju nekoliko nestrukturiranih razgovora s djelatnicima marketinških agencija analizira koncepcije djetinjstva artikulirane u procesu proizvodnje. Osobito i ambivalentno mjesto koje djetinjstvo zauzima u procesu proizvodnje reklama razaznaje na razini iskaza i praksi autora reklama s jedne strane te u te u profesionalnoj i zakonskoj regulaciji oglašavanja s druge strane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0189002
Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb
Profili:
Marijana Hamresak
(autor)