Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 202366

Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji


Hameršak, Marijana
Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji // Medijska istraživanja, 9 (2003), 2; 67-86 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 202366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji
(Advertising childhood: talks about production)

Autori
Hameršak, Marijana

Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 9 (2003), 2; 67-86

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
oglašavanje; proizvodnja reklama; djetinjstvo (semiologija); studij djetinjstva; reprezentacija djetinjstva; etičnost oglašavanja; kulturalni studiji
(advertising; production of advertisements; childhood (semiology); childhood studies; childhood representation; advertising ethics)

Sažetak
Nakon osvrta na začetničke semiotičke i kulturalnostudijske pristupe oglašavanju, autorica se usredotočuje na uglavnom neprepoznato i/ili nepriznato područje istraživanja: proizvodnju reklama. Na temelju nekoliko nestrukturiranih razgovora s djelatnicima marketinških agencija analizira koncepcije djetinjstva artikulirane u procesu proizvodnje. Osobito i ambivalentno mjesto koje djetinjstvo zauzima u procesu proizvodnje reklama razaznaje na razini iskaza i praksi autora reklama s jedne strane te u te u profesionalnoj i zakonskoj regulaciji oglašavanja s druge strane.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Etnologija i antropologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0189002

Ustanove:
Institut za etnologiju i folkloristiku, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marijana Hamresak (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Hameršak, Marijana
Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji // Medijska istraživanja, 9 (2003), 2; 67-86 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Hameršak, M. (2003) Oglašavanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji. Medijska istraživanja, 9 (2), 67-86.
@article{article, author = {Hamer\v{s}ak, Marijana}, year = {2003}, pages = {67-86}, keywords = {ogla\v{s}avanje, proizvodnja reklama, djetinjstvo (semiologija), studij djetinjstva, reprezentacija djetinjstva, eti\v{c}nost ogla\v{s}avanja, kulturalni studiji}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, volume = {9}, number = {2}, issn = {1330-6928}, title = {Ogla\v{s}avanje djetinjstva: Razgovori o proizvodnji}, keyword = {ogla\v{s}avanje, proizvodnja reklama, djetinjstvo (semiologija), studij djetinjstva, reprezentacija djetinjstva, eti\v{c}nost ogla\v{s}avanja, kulturalni studiji} }
@article{article, author = {Hamer\v{s}ak, Marijana}, year = {2003}, pages = {67-86}, keywords = {advertising, production of advertisements, childhood (semiology), childhood studies, childhood representation, advertising ethics}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, volume = {9}, number = {2}, issn = {1330-6928}, title = {Advertising childhood: talks about production}, keyword = {advertising, production of advertisements, childhood (semiology), childhood studies, childhood representation, advertising ethics} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font