Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 202333

Perceptivna istaknutost i pamćenje reklamnih poruka: utjecaj pozadinske tišine kao izvedbene karakteristike radijskog propagandnog spota


Bakarić, Darko
Perceptivna istaknutost i pamćenje reklamnih poruka: utjecaj pozadinske tišine kao izvedbene karakteristike radijskog propagandnog spota, 2005., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 202333 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Perceptivna istaknutost i pamćenje reklamnih poruka: utjecaj pozadinske tišine kao izvedbene karakteristike radijskog propagandnog spota
(Perceptual prominence and remembering commercials: The influence of a background silence as the executional characteristic of radio commercials)

Autori
Bakarić, Darko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
12.07

Godina
2005

Stranica
40

Mentor
Maslić Seršić, Darja

Ključne riječi
marketinška komunikacija; perceptivna istaknutost; pamćenje; pažnja; pozadinska glazba
(marketing communication; perceptive prominence; remembering; attention; background music)

Sažetak
Istraživanje predstavlja eksperimentalnu provjeru hipoteze da odsustvo glazbene podloge kao izvedbene karakteristike može učiniti radijsku poruku perceptivno istaknutom, što rezultira boljim pamćenjem sadržaja te poruke u uvjetime uobičajenog slušanja radija - uz izvođenje neke druge aktivnosti. S tim ciljem provedeno je eksperimentano istraživanje u kojem je sudjelovalo 113 učenika trećih razreda dviju gimnazija, podijeljeni u četiri eksperimentalne grupe. Rezultati su pokazali da se perceptivno istaknuti podražaji bolje pamte na razini prepoznavanja u uvjetima simultanog izvođenja lakšeg sekundarnog zadatka da perceptivna istaknutost ima pozitivan učinak na spontano pamćenje u uvjetima interferencije zbog sekundarnog zadatka te da je spontano pamćenje bolje u uvjetima slušanja i simultanog izvođenja druge aktivnosti koja prema teoriji višestrukih resursa ne koristi iste kognitivne kapacitete.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130406

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Darja Maslić-Seršić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada darhiv.ffzg.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Bakarić, Darko
Perceptivna istaknutost i pamćenje reklamnih poruka: utjecaj pozadinske tišine kao izvedbene karakteristike radijskog propagandnog spota, 2005., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Bakarić, D. (2005) 'Perceptivna istaknutost i pamćenje reklamnih poruka: utjecaj pozadinske tišine kao izvedbene karakteristike radijskog propagandnog spota', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bakari\'{c}, Darko}, year = {2005}, pages = {40}, keywords = {marketin\v{s}ka komunikacija, perceptivna istaknutost, pam\'{c}enje, pa\v{z}nja, pozadinska glazba}, title = {Perceptivna istaknutost i pam\'{c}enje reklamnih poruka: utjecaj pozadinske ti\v{s}ine kao izvedbene karakteristike radijskog propagandnog spota}, keyword = {marketin\v{s}ka komunikacija, perceptivna istaknutost, pam\'{c}enje, pa\v{z}nja, pozadinska glazba}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bakari\'{c}, Darko}, year = {2005}, pages = {40}, keywords = {marketing communication, perceptive prominence, remembering, attention, background music}, title = {Perceptual prominence and remembering commercials: The influence of a background silence as the executional characteristic of radio commercials}, keyword = {marketing communication, perceptive prominence, remembering, attention, background music}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font