Pregled bibliografske jedinice broj: 202039
Neke paradigme za uspješnu nastavu i usmjeravanje učenja u matematici
Neke paradigme za uspješnu nastavu i usmjeravanje učenja u matematici // Metodički ogledi, 11 (2004), 2; 95-110 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 202039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke paradigme za uspješnu nastavu i usmjeravanje učenja u matematici
(Some paradigms for the successful Teaching andorienting the learning of Mathematics)
Autori
Kadum, Vladimir
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 11
(2004), 2;
95-110
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
matematika; nastava matematike; uspješna nastava; usmjeravanje učenja; kontrolirano učenje; trajnost znanja; proces znanja
(mathematics; teaching mathematics; successful teaching; learning process orientation; controlled learning; knowledge permanency; imparting knowledge)
Sažetak
U radu autor daje neke načine, pravila i primjere koji mogu pridonijeti uspješnosti nastave i usmjeravanju učenja u matematici
Izvorni jezik
Hrv-ger
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- The Philosopher's Index (Bowling Green
- Ohio
- U.S.A.)