Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 202039

Neke paradigme za uspješnu nastavu i usmjeravanje učenja u matematici


Kadum, Vladimir
Neke paradigme za uspješnu nastavu i usmjeravanje učenja u matematici // Metodički ogledi, 11 (2004), 2; 95-110 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 202039 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Neke paradigme za uspješnu nastavu i usmjeravanje učenja u matematici
(Some paradigms for the successful Teaching andorienting the learning of Mathematics)

Autori
Kadum, Vladimir

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 11 (2004), 2; 95-110

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
matematika; nastava matematike; uspješna nastava; usmjeravanje učenja; kontrolirano učenje; trajnost znanja; proces znanja
(mathematics; teaching mathematics; successful teaching; learning process orientation; controlled learning; knowledge permanency; imparting knowledge)

Sažetak
U radu autor daje neke načine, pravila i primjere koji mogu pridonijeti uspješnosti nastave i usmjeravanju učenja u matematici

Izvorni jezik
Hrv-ger

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Pula

Profili:

Avatar Url Vladimir Kadum (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadum, Vladimir
Neke paradigme za uspješnu nastavu i usmjeravanje učenja u matematici // Metodički ogledi, 11 (2004), 2; 95-110 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Kadum, V. (2004) Neke paradigme za uspješnu nastavu i usmjeravanje učenja u matematici. Metodički ogledi, 11 (2), 95-110.
@article{article, author = {Kadum, Vladimir}, year = {2004}, pages = {95-110}, keywords = {matematika, nastava matematike, uspje\v{s}na nastava, usmjeravanje u\v{c}enja, kontrolirano u\v{c}enje, trajnost znanja, proces znanja}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {11}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Neke paradigme za uspje\v{s}nu nastavu i usmjeravanje u\v{c}enja u matematici}, keyword = {matematika, nastava matematike, uspje\v{s}na nastava, usmjeravanje u\v{c}enja, kontrolirano u\v{c}enje, trajnost znanja, proces znanja} }
@article{article, author = {Kadum, Vladimir}, year = {2004}, pages = {95-110}, keywords = {mathematics, teaching mathematics, successful teaching, learning process orientation, controlled learning, knowledge permanency, imparting knowledge}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {11}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Some paradigms for the successful Teaching andorienting the learning of Mathematics}, keyword = {mathematics, teaching mathematics, successful teaching, learning process orientation, controlled learning, knowledge permanency, imparting knowledge} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • The Philosopher's Index (Bowling Green
  • Ohio
  • U.S.A.)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font