Pregled bibliografske jedinice broj: 201969
Motivacija za studij i zadovoljstvo studijem
Motivacija za studij i zadovoljstvo studijem // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers’ education : collection of scientific papers / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka, 2005. str. 69-73 (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 201969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija za studij i zadovoljstvo studijem
(Motivation to study and satisfaction studying)
Autori
Palekčić, Marko ; Radeka, Igor ; Petani, Rozana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers’ education : collection of scientific papers
/ Rosić, Vladimir - Rijeka, 2005, 69-73
ISBN
953-6839-28-8
Skup
Znanstveni kolokvij Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 20.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
motivacija; interes i zadovoljstvo studijem; pedagoška kvaliteta poučavanja
(motivation; interest and satisfaction with studying; the pedagogical quality of teaching)
Sažetak
Rad prezentira rezultate empirijskog istraživanja provedenog među 489 studenata Sveučilišta u Zadru akademske 2002/03. godine. Utvrđena je statistički značajna pozitivna korelacija između dominantnih personalnih i socijalnih motiva za izbor studija i zadovoljstva sadržajem studija. Istraživanjem nisu potvrđene statistički značajne veze između motiva za izbor studija i načina poučavanja, što ukazuje na potrebu podizanja kvalitete organizacije studija i rada sa studentima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija