Pregled bibliografske jedinice broj: 201531
Značaj financija u marketinškoj strategiji građevinskih poduzeća
Značaj financija u marketinškoj strategiji građevinskih poduzeća, 2000., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Zagrebu, Zagreb
CROSBI ID: 201531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj financija u marketinškoj strategiji građevinskih poduzeća
(The role and importance of finance in marketing strategy of construction corporation)
Autori
Turčić, Zlatko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet u Zagrebu
Mjesto
Zagreb
Datum
11.04
Godina
2000
Stranica
150
Mentor
Veselica, Vladimir
Ključne riječi
marketing građevinska poduzeća
(market stratega construction corporation)
Sažetak
Značaj financija u marketinškoj strategiji građevinskih poduzeća
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb