Pregled bibliografske jedinice broj: 201496
Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development
Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development // Knowledge and regional economic development
Barcelona, Španjolska, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 201496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development
Autori
Horvat, Jasna ; Verner, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
Knowledge and regional economic development
Mjesto i datum
Barcelona, Španjolska, 09.06.2005. - 11.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kvaliteta usluge; pouzdanost; multivarijantna statistička analiza; SERVQUAL instrument
(service quality; reliability; multivariate statistical analysis; SERVQUAL)
Sažetak
SERVQUAL instrument primjenili smo na mjerenje usluga i zadovoljstva korisnika kvalitetom usluga u izvanbolničkoj zdravstvenoj zaštiti tj. liječnicima opće prakse. Na provjeru instrumenta na području izvanbolničke zaštite odlučili smo se jer je zdravlje osnovna ljudska potreba, a odnos očekivane i dobivene kvalitete usluge važan za kvalitetu života svakog pojedinca ali i kvalitetu širje društvene zajednice. Provedenim istraživanjem potvrđujemo pouzdanost i valjanost SERVQUAL instrumenta u mjerenju kvalitete usluge posebno apliciranog na liječnike opće prakse.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek