Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 201496

Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development


Horvat, Jasna; Verner, Jelena
Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development // Knowledge and regional economic development
Barcelona, Španjolska, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 201496 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development

Autori
Horvat, Jasna ; Verner, Jelena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Knowledge and regional economic development

Mjesto i datum
Barcelona, Španjolska, 09.06.2005. - 11.06.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kvaliteta usluge; pouzdanost; multivarijantna statistička analiza; SERVQUAL instrument
(service quality; reliability; multivariate statistical analysis; SERVQUAL)

Sažetak
SERVQUAL instrument primjenili smo na mjerenje usluga i zadovoljstva korisnika kvalitetom usluga u izvanbolničkoj zdravstvenoj zaštiti tj. liječnicima opće prakse. Na provjeru instrumenta na području izvanbolničke zaštite odlučili smo se jer je zdravlje osnovna ljudska potreba, a odnos očekivane i dobivene kvalitete usluge važan za kvalitetu života svakog pojedinca ali i kvalitetu širje društvene zajednice. Provedenim istraživanjem potvrđujemo pouzdanost i valjanost SERVQUAL instrumenta u mjerenju kvalitete usluge posebno apliciranog na liječnike opće prakse.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Pravni fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Horvat (autor)

Avatar Url Jelena Legčević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat, Jasna; Verner, Jelena
Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development // Knowledge and regional economic development
Barcelona, Španjolska, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Horvat, J. & Verner, J. (2005) Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development. U: Knowledge and regional economic development.
@article{article, author = {Horvat, Jasna and Verner, Jelena}, year = {2005}, keywords = {kvaliteta usluge, pouzdanost, multivarijantna statisti\v{c}ka analiza, SERVQUAL instrument}, title = {Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development}, keyword = {kvaliteta usluge, pouzdanost, multivarijantna statisti\v{c}ka analiza, SERVQUAL instrument}, publisherplace = {Barcelona, \v{S}panjolska} }
@article{article, author = {Horvat, Jasna and Verner, Jelena}, year = {2005}, keywords = {service quality, reliability, multivariate statistical analysis, SERVQUAL}, title = {Determinants of customer-perceived service quality as a major role for economic development}, keyword = {service quality, reliability, multivariate statistical analysis, SERVQUAL}, publisherplace = {Barcelona, \v{S}panjolska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font