Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 20097

Strategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects


Meler, Marcel; Ružić, Drago
Strategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects // Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje - Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 169-186 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 20097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects

Autori
Meler, Marcel ; Ružić, Drago

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje - Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 169-186

Skup
1 Međunarodna konferencija Menedžment u funckiji povećanja turističke potrošnje

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
catering industry; marketing strategy; life cycle

Sažetak
It should be concluded that, regarding the practice so far, our catering firms have been far from accepting the modern marketing conception of business operations. These firms have paid insufficient attention to the market, particular marketing functions have been carried out partially and with many imperfections and some of these functions have not been realized at all. Also, it is almost impossible to find examples of marketing planning. This paper therefore emphasizes the presentation of a concept of marketing strategies planning according to the phases of the life cycles of catering products as constituent parts of tourist products.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010001

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marcel Meler (autor)

Avatar Url Drago Ružić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Meler, Marcel; Ružić, Drago
Strategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects // Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje - Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 169-186 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Meler, M. & Ružić, D. (1998) Strategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects. U: Radišić, F. (ur.)Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje - Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption.
@article{article, author = {Meler, Marcel and Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, editor = {Radi\v{s}i\'{c}, F.}, year = {1998}, pages = {169-186}, keywords = {catering industry, marketing strategy, life cycle}, title = {Strategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects}, keyword = {catering industry, marketing strategy, life cycle}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Meler, Marcel and Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, editor = {Radi\v{s}i\'{c}, F.}, year = {1998}, pages = {169-186}, keywords = {catering industry, marketing strategy, life cycle}, title = {Strategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects}, keyword = {catering industry, marketing strategy, life cycle}, publisher = {Fakultet za menad\v{z}ment u turizmu i ugostiteljstvu Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font