Pregled bibliografske jedinice broj: 20097
Strategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects
Strategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects // Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje - Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998. str. 169-186 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 20097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategic Marketing Efforts in the Management of Catering Subjects
Autori
Meler, Marcel ; Ružić, Drago
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Menedžment u funkciji povećanja turističke potrošnje - Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption
/ Radišić, Franjo - Opatija : Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 1998, 169-186
Skup
1 Međunarodna konferencija Menedžment u funckiji povećanja turističke potrošnje
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 05.10.1998
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
catering industry; marketing strategy; life cycle
Sažetak
It should be concluded that, regarding the practice so far, our catering firms have been far from accepting the modern marketing conception of business operations. These firms have paid insufficient attention to the market, particular marketing functions have been carried out partially and with many imperfections and some of these functions have not been realized at all. Also, it is almost impossible to find examples of marketing planning. This paper therefore emphasizes the presentation of a concept of marketing strategies planning according to the phases of the life cycles of catering products as constituent parts of tourist products.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija