Pregled bibliografske jedinice broj: 200733
Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu
Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu // Kvaliteta i organizacijska kultura
Opatija, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 200733 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta komuniciranja s javnošću u hotelu
(The quality of communication with public in a hotel)
Autori
Tomašević, Amelia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Kvaliteta i organizacijska kultura
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2005. - 20.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kvaliteta; komuniciranje; javnost; hotel; organizacijska kultura
(quality; communication; public; hotel; organizational culture)
Sažetak
U današnje se vrijeme sve više govori o potrebi kvalitetnog komuniciranja s javnošću u svim gospodarskim granama, a osobito u hotelijerstvu. Hoteli u svakom trenutku komuniciraju s internom i eksternom javnošću, a forma i stil komunikacije odražavaju ujedno i organizacijsku kulturu hotela. Kvaliteta komuniciranja mora biti strateška odrednica menadžmenta, a treba se planirati i primjenjivati svjesno i kontinuirano u održivim granicama. Kanale komuniciranja treba birati pažljivo prema profilu hotela, strateškim ciljevima i ciljanim grupama. Kvalitetno je komuniciranje integralni dio kvalitete svake organizacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Zbornik nije tiskan, ali su svi radovi objavljeni na CD-u.
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116005
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Amelia Tomašević
(autor)