Pregled bibliografske jedinice broj: 200660
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 594 - 601 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 200660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta
(The role of the theacher in recognising an Abused and Neglected child)
Autori
Bilić, Vesna ; Buljan Flander, Gordana ; Znaor, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 594 - 601
Skup
Sabor pedagoga Hrvatske
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 08.05.2003. - 10.05.2003
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
zlostavljanje; zanemarivanje; znakovi zlostavljanja; incidencija; prevalencija; zaštita djeteta
(abuse; signs of abuse; incidence; prevalence; child protection)
Sažetak
Bez obzira na kulturalne razlike, socioekonomski status i stupanj ekonomskog razvoja svako se društvo susreće s problemom zlostavljanja djece, a društva se međusobno razlikuju po tome kako se nose s tim problemom i kako štite djecu. U posljednjih 20 godina neke su najrazvijenije zemlje svijeta razvile učinkovit sustav pružanja pomoći zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima. Važan dio tog sustava su nastavnici koji, osim roditelja, jedini imaju svakodnevni kontakt s djecom. Budući da su zlostavljana djeca bespomoćna i ovise o pomoći odraslih, educiran i senzibiliziran nastavnik koji prepoznaje znakove zlostavljanja i primjereno reagira može biti najvažnija osoba u prekidanju kruga zlostavljanja i u zaštiti djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija