Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 200660

Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta


Bilić, Vesna; Buljan Flander, Gordana; Znaor, Mirjana
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 594 - 601 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 200660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta
(The role of the theacher in recognising an Abused and Neglected child)

Autori
Bilić, Vesna ; Buljan Flander, Gordana ; Znaor, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003, 594 - 601

Skup
Sabor pedagoga Hrvatske

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 08.05.2003. - 10.05.2003

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
zlostavljanje; zanemarivanje; znakovi zlostavljanja; incidencija; prevalencija; zaštita djeteta
(abuse; signs of abuse; incidence; prevalence; child protection)

Sažetak
Bez obzira na kulturalne razlike, socioekonomski status i stupanj ekonomskog razvoja svako se društvo susreće s problemom zlostavljanja djece, a društva se međusobno razlikuju po tome kako se nose s tim problemom i kako štite djecu. U posljednjih 20 godina neke su najrazvijenije zemlje svijeta razvile učinkovit sustav pružanja pomoći zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima. Važan dio tog sustava su nastavnici koji, osim roditelja, jedini imaju svakodnevni kontakt s djecom. Budući da su zlostavljana djeca bespomoćna i ovise o pomoći odraslih, educiran i senzibiliziran nastavnik koji prepoznaje znakove zlostavljanja i primjereno reagira može biti najvažnija osoba u prekidanju kruga zlostavljanja i u zaštiti djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Gordana Buljan-Flander (autor)

Avatar Url Mirjana Znaor (autor)

Avatar Url Vesna Bilić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bilić, Vesna; Buljan Flander, Gordana; Znaor, Mirjana
Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta // Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. str. 594 - 601 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bilić, V., Buljan Flander, G. & Znaor, M. (2003) Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta. U: Vrgoč, H. (ur.)Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva.
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna and Buljan Flander, Gordana and Znaor, Mirjana}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2003}, pages = {594 - 601}, keywords = {zlostavljanje, zanemarivanje, znakovi zlostavljanja, incidencija, prevalencija, za\v{s}tita djeteta}, title = {Nastavnikova uloga u prepoznavanju zlostavljanog i zanemarenog djeteta}, keyword = {zlostavljanje, zanemarivanje, znakovi zlostavljanja, incidencija, prevalencija, za\v{s}tita djeteta}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bili\'{c}, Vesna and Buljan Flander, Gordana and Znaor, Mirjana}, editor = {Vrgo\v{c}, H.}, year = {2003}, pages = {594 - 601}, keywords = {abuse, signs of abuse, incidence, prevalence, child protection}, title = {The role of the theacher in recognising an Abused and Neglected child}, keyword = {abuse, signs of abuse, incidence, prevalence, child protection}, publisher = {Hrvatski pedago\v{s}ko-knji\v{z}evni zbor}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font