Pregled bibliografske jedinice broj: 200584
Marketing baštine
Marketing baštine // UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa
Podgorica, Crna Gora, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 200584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing baštine
(Heritage Marketing)
Autori
Šola, Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa
Mjesto i datum
Podgorica, Crna Gora, 28.06.2005
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kulturna i prirodna baština; mediji; marketing; odnosi s javnošću
(Cultural and Natural Heritage; Media; Marketing; Public Relation;)
Sažetak
Predavanje je održano u sklopu projekta kojeg provodi UNESCO-ROSTE, a ima za cilj unaprijediti brigu za baštinu u Jugoistočnoj Europi. Tema predavanje je bio Marketing baštine, teorijski i praktični aspekti, te prezentiranje uspješnih primjera i modela marketinga baštine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA