Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 200584

Marketing baštine


Šola, Tomislav
Marketing baštine // UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa
Podgorica, Crna Gora, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 200584 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing baštine
(Heritage Marketing)

Autori
Šola, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa

Mjesto i datum
Podgorica, Crna Gora, 28.06.2005

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kulturna i prirodna baština; mediji; marketing; odnosi s javnošću
(Cultural and Natural Heritage; Media; Marketing; Public Relation;)

Sažetak
Predavanje je održano u sklopu projekta kojeg provodi UNESCO-ROSTE, a ima za cilj unaprijediti brigu za baštinu u Jugoistočnoj Europi. Tema predavanje je bio Marketing baštine, teorijski i praktični aspekti, te prezentiranje uspješnih primjera i modela marketinga baštine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130476

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Šola (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šola, Tomislav
Marketing baštine // UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa
Podgorica, Crna Gora, 2005. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Šola, T. (2005) Marketing baštine. U: UNESCO (ROSTE) & British Council Montenegro - Role of the Media in the Protection and the Promotion of Cultural and Natural Heritage / Uloga medija u zaštiti i promovisanju kulturnog i prirodnog nasljeđa.
@article{article, author = {\v{S}ola, Tomislav}, year = {2005}, keywords = {kulturna i prirodna ba\v{s}tina, mediji, marketing, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, title = {Marketing ba\v{s}tine}, keyword = {kulturna i prirodna ba\v{s}tina, mediji, marketing, odnosi s javno\v{s}\'{c}u}, publisherplace = {Podgorica, Crna Gora} }
@article{article, author = {\v{S}ola, Tomislav}, year = {2005}, keywords = {Cultural and Natural Heritage, Media, Marketing, Public Relation, }, title = {Heritage Marketing}, keyword = {Cultural and Natural Heritage, Media, Marketing, Public Relation, }, publisherplace = {Podgorica, Crna Gora} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font