Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 199896

Mjerenje atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti


Krešić, Damir
Mjerenje atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 199896 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti
(Destination attractiveness measurement in the function of competitiveness)

Autori
Krešić, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.09

Godina
2005

Stranica
116

Mentor
Prebežac, Darko

Neposredni voditelj
Čorak, Sanda

Ključne riječi
turizam; turistička destinacija; faktori atraktivnosti; konkurentnost destinacije; destinacijski menadžment
(tourism; tourism destination; attractives factors; destination competitiveness; destination management)

Sažetak
Ovaj rad se bavi analizom faktora atraktivnosti turističke destinacije kao i njihovim utjecajem na konkurentnost turističke destinacije. U prvom dijelu rada dan je pregled dosadašnjih znanstvenih spoznaja iz područja destinacijske atraktivnosti. U tom kontektsu napravljen je pregled značajnih znanstvenih radova iz spomenutog područja (knjiga i članaka) objavljenih u razdoblju 1970. do 2004. godine. Definiran je pojam turističke destinacije, kao nukleusa turističke aktivnosti, te je definiran pojam faktora atraktivnosti, kao čimbenika koji u najvećoj mjeri utječu na smjer i intenzitet razvoja turizma na nekom prostoru. Definirana je veza između faktora aktivnosti destinacije i stupnja konkurentnosti destinacije. Prezentirani su najznačajniji modeli konkurentnosti turističke destinacije. U drugom dijelu rada konstruiran je multifaktorski model destinacijske atraktivnosti čijom se primjenom moglo doći do kvalitativnih pokazatelja o važnosti pojedinih faktora atraktivnosti za svaki stupanj atraktivnosti destinacije te o postojanju jaza između temeljnih turističkih resura neke destinacije i zahtjeva koji dominiraju na glavnim emitivnim tržištima. Na taj se način može utvrditi trenutna tržišna pozicija bilo koje destinacije i procijeniti da li postoji potreba za njezinim tržišnim repozicioniranjem.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0126001

Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Čorak (mentor)

Avatar Url Damir Krešić (autor)

Avatar Url Darko Prebežac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krešić, Damir
Mjerenje atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
Krešić, D. (2005) 'Mjerenje atraktivnosti turističkih destinacija u funkciji konkurentnosti', magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kre\v{s}i\'{c}, Damir}, year = {2005}, pages = {116}, keywords = {turizam, turisti\v{c}ka destinacija, faktori atraktivnosti, konkurentnost destinacije, destinacijski menad\v{z}ment}, title = {Mjerenje atraktivnosti turisti\v{c}kih destinacija u funkciji konkurentnosti}, keyword = {turizam, turisti\v{c}ka destinacija, faktori atraktivnosti, konkurentnost destinacije, destinacijski menad\v{z}ment}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kre\v{s}i\'{c}, Damir}, year = {2005}, pages = {116}, keywords = {tourism, tourism destination, attractives factors, destination competitiveness, destination management}, title = {Destination attractiveness measurement in the function of competitiveness}, keyword = {tourism, tourism destination, attractives factors, destination competitiveness, destination management}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font