Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 199091

Integralni menadžment kvalitete (IQM) u turističkim destinacijama


Avelini Holjevac, Ivanka
Integralni menadžment kvalitete (IQM) u turističkim destinacijama // Kvaliteta i organizacijska kultura / Ivančić-Bojić, Biserka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2005. (plenarno, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 199091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Integralni menadžment kvalitete (IQM) u turističkim destinacijama
(Integrated Quality Management in Tourism Destinations)

Autori
Avelini Holjevac, Ivanka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Kvaliteta i organizacijska kultura / Ivančić-Bojić, Biserka - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2005

Skup
6. Hrvatska konferencija o kvaliteti "Kvaliteta i organizacijska kultura"

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2005. - 20.05.2005

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
IQM; TQM; destinacija; pokazatelji; održivi razvoj
(IQM; TQM; destination; indicators; sustainable development)

Sažetak
Cilj raad je ukazati na važnost implementacije IQM-a u hrvatskim turističkim destinacijama. Teorija i praksa IQM potvrđuje potrebu integralnog pristupa menadžmentu kvalitete u turističkim destinacijama, jer destinaciju i njenu turističku ponudu definira više različitih sudionika i nositelja. Zajednički je cilj svih nositelja turističke ponude ostvariti zadovoljstvo turista, zadovoljstvo lokalne turističke industrije, kvalitetu života lokalnog stanovništva i kvalitetu okoliša. Iz toga proizlazi i koncepcija IQM, koja integrira sve nositelje turističke ponude u destinaciji u cilju realizacije maksimalne kvalitete. U radu se definiraju IQM, dimenzije kvalitete destinacije i sustav pokazatelja održivog razvoja turističke destinacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0116001

Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija

Profili:

Avatar Url Ivanka Avelini-Holjevac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Avelini Holjevac, Ivanka
Integralni menadžment kvalitete (IQM) u turističkim destinacijama // Kvaliteta i organizacijska kultura / Ivančić-Bojić, Biserka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2005. (plenarno, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Avelini Holjevac, I. (2005) Integralni menadžment kvalitete (IQM) u turističkim destinacijama. U: Ivančić-Bojić, B. (ur.)Kvaliteta i organizacijska kultura.
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, editor = {Ivan\v{c}i\'{c}-Boji\'{c}, B.}, year = {2005}, pages = {11}, keywords = {IQM, TQM, destinacija, pokazatelji, odr\v{z}ivi razvoj}, title = {Integralni menad\v{z}ment kvalitete (IQM) u turisti\v{c}kim destinacijama}, keyword = {IQM, TQM, destinacija, pokazatelji, odr\v{z}ivi razvoj}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Avelini Holjevac, Ivanka}, editor = {Ivan\v{c}i\'{c}-Boji\'{c}, B.}, year = {2005}, pages = {11}, keywords = {IQM, TQM, destination, indicators, sustainable development}, title = {Integrated Quality Management in Tourism Destinations}, keyword = {IQM, TQM, destination, indicators, sustainable development}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za kvalitetu (HDK)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font