Pregled bibliografske jedinice broj: 199091
Integralni menadžment kvalitete (IQM) u turističkim destinacijama
Integralni menadžment kvalitete (IQM) u turističkim destinacijama // Kvaliteta i organizacijska kultura / Ivančić-Bojić, Biserka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2005. (plenarno, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 199091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integralni menadžment kvalitete (IQM) u turističkim destinacijama
(Integrated Quality Management in Tourism Destinations)
Autori
Avelini Holjevac, Ivanka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Kvaliteta i organizacijska kultura
/ Ivančić-Bojić, Biserka - Zagreb : Hrvatsko društvo za kvalitetu (HDK), 2005
Skup
6. Hrvatska konferencija o kvaliteti "Kvaliteta i organizacijska kultura"
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 18.05.2005. - 20.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
IQM; TQM; destinacija; pokazatelji; održivi razvoj
(IQM; TQM; destination; indicators; sustainable development)
Sažetak
Cilj raad je ukazati na važnost implementacije IQM-a u hrvatskim turističkim destinacijama. Teorija i praksa IQM potvrđuje potrebu integralnog pristupa menadžmentu kvalitete u turističkim destinacijama, jer destinaciju i njenu turističku ponudu definira više različitih sudionika i nositelja. Zajednički je cilj svih nositelja turističke ponude ostvariti zadovoljstvo turista, zadovoljstvo lokalne turističke industrije, kvalitetu života lokalnog stanovništva i kvalitetu okoliša. Iz toga proizlazi i koncepcija IQM, koja integrira sve nositelje turističke ponude u destinaciji u cilju realizacije maksimalne kvalitete. U radu se definiraju IQM, dimenzije kvalitete destinacije i sustav pokazatelja održivog razvoja turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0116001
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Ivanka Avelini-Holjevac
(autor)