Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 198737

Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji


Rogina, Željka
Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji, 2005., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 198737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji
(The efficiency of teaching methods used in biology)

Autori
Rogina, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
13.06

Godina
2005

Stranica
104

Mentor
Radanović, Ines

Ključne riječi
nastavne metode/ učenik/nastava biologije/anketa za učenike /provjera znanja/vještine i sposobnosti
(teaching methods; pupil; instruction of biology; question marks of pupils; testing; skill and ability)

Sažetak
Nastavne metode su načini rada u nastavi. Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji istraživano je u L Gimnaziji u Zagrebu. Za potrebe istraživanja odabrana su dva odjela 2. razreda. U prvom odjelu nastava se održavala metodom usmenog izlaganja nastavnika, dok se u drugom odijelu nastava održavala raznim nastavnim metodama. Za istraživanje svake nastavne metode učenici su bili podvrgnuti provjeri usvojenog znanja na kraju nastavnog sata i pisanju ankete za učenike za svaku pojedinačnu nastavnu metodu. Četiri puta provedena je provjera znanja s identičnim pitanjima u obje grupe. Iz tih provjera uspoređivao se uspjeh metode usmenog izlaganja i tada paralelno provedenih metoda u drugom razrednom odijelu. Posljednji dio istraživanja proveden je nakon nekog vremena od ispitivanja svih nastavnih metoda. Posljednji dio istraživanja temeljio se na provjeri znanja cijelog gradiva koje je ušlo u termin istraživanja. Provjera znanja je provedena u obje grupe i rezultati u svim segmentima istraživanja dokazali su da radom metoda koje omogućuju veću svestranu aktivaciju učenika doprinose kvalitetnijem razvoju pojedinaca i stjecanju viših razina znanja koje trajnije ostaju u sjećanju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0119127

Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ines Radanović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rogina, Željka
Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji, 2005., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Rogina, Ž. (2005) 'Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji', diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Rogina, \v{Z}eljka}, year = {2005}, pages = {104}, keywords = {nastavne metode/ u\v{c}enik/nastava biologije/anketa za u\v{c}enike /provjera znanja/vje\v{s}tine i sposobnosti}, title = {Uspje\v{s}nost primjene nastavnih metoda u biologiji}, keyword = {nastavne metode/ u\v{c}enik/nastava biologije/anketa za u\v{c}enike /provjera znanja/vje\v{s}tine i sposobnosti}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Rogina, \v{Z}eljka}, year = {2005}, pages = {104}, keywords = {teaching methods, pupil, instruction of biology, question marks of pupils, testing, skill and ability}, title = {The efficiency of teaching methods used in biology}, keyword = {teaching methods, pupil, instruction of biology, question marks of pupils, testing, skill and ability}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font