Pregled bibliografske jedinice broj: 198737
Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji
Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji, 2005., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 198737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji
(The efficiency of teaching methods used in biology)
Autori
Rogina, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
13.06
Godina
2005
Stranica
104
Mentor
Radanović, Ines
Ključne riječi
nastavne metode/ učenik/nastava biologije/anketa za učenike /provjera znanja/vještine i sposobnosti
(teaching methods; pupil; instruction of biology; question marks of pupils; testing; skill and ability)
Sažetak
Nastavne metode su načini rada u nastavi. Uspješnost primjene nastavnih metoda u biologiji istraživano je u L Gimnaziji u Zagrebu. Za potrebe istraživanja odabrana su dva odjela 2. razreda. U prvom odjelu nastava se održavala metodom usmenog izlaganja nastavnika, dok se u drugom odijelu nastava održavala raznim nastavnim metodama. Za istraživanje svake nastavne metode učenici su bili podvrgnuti provjeri usvojenog znanja na kraju nastavnog sata i pisanju ankete za učenike za svaku pojedinačnu nastavnu metodu. Četiri puta provedena je provjera znanja s identičnim pitanjima u obje grupe. Iz tih provjera uspoređivao se uspjeh metode usmenog izlaganja i tada paralelno provedenih metoda u drugom razrednom odijelu. Posljednji dio istraživanja proveden je nakon nekog vremena od ispitivanja svih nastavnih metoda. Posljednji dio istraživanja temeljio se na provjeri znanja cijelog gradiva koje je ušlo u termin istraživanja. Provjera znanja je provedena u obje grupe i rezultati u svim segmentima istraživanja dokazali su da radom metoda koje omogućuju veću svestranu aktivaciju učenika doprinose kvalitetnijem razvoju pojedinaca i stjecanju viših razina znanja koje trajnije ostaju u sjećanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0119127
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ines Radanović
(mentor)