Pregled bibliografske jedinice broj: 198735
Upotreba računala u nastavi prirode i biologije
Upotreba računala u nastavi prirode i biologije, 2005., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 198735 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upotreba računala u nastavi prirode i biologije
(The usage of computers in teaching Science and Biology)
Autori
Jelaska, Matilda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.04
Godina
2005
Stranica
33
Mentor
Radanović, Ines
Ključne riječi
upotreba računala; priroda i biologija; usporedba
(usage of computers; science and biology; comparison)
Sažetak
Na temelju istraživanja reprezentativnog uzorka provedenog na području Splitsko-dalmatinske županije utvrđena je razina upotrebe računala u nastavi prirode i biologije. Županija je podijeljena u tri kategorije mjesta, s obzirom na broj stanovnika te su rezultati uspoređivani između kategorija, a prema potrebi i po mjestima (gradovima) iz kojih su statističkim postupkom odabrane škole za istraživanje. Anketirani su učenici 72 razredna odjela, od 5. - 8. razreda u 18 osnovnih škola i njihovi nastavnici, prirode i biologije. Analize su pokazale da većina učenika i nastavnika biologije posjeduje osobno računalo. Najčešći razlog korištenja računala kod učenika je zabava, a kod nastavnika širenje osobnog znanja. Utvrđeno je da u manjim mjesta poput Omiša, Šolte, Dugopolja, Dugog Rata i Brela nastavnici nemaju mogućnost korištenja računala u nastavi prirode i biologije, dok u većim mjestima kao što su Split, Kaštela, Podstrana i Baška Voda, nastavnici biologije koriste računalo u nastavi. U većini država Europe informacijska i komunikacijska tehnologija je uključena u curriculum, a Hrvatska u svrhu kvalitetnijeg obrazovanja mora provesti i reformu školstva što uključuje i primjenu računala u nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0119127
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Ines Radanović
(mentor)