Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 198529

Zašto se prodaje marka, a ne proizvod


Pavlek, Zvonimir
Zašto se prodaje marka, a ne proizvod // Propro : profesionalna prodaja, 2 (2004), 18; 8-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 198529 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zašto se prodaje marka, a ne proizvod
(Why is the brand sould, and not the product)

Autori
Pavlek, Zvonimir

Izvornik
Propro : profesionalna prodaja (1333-3267) 2 (2004), 18; 8-12

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
marka; proizvod; prodaja; prodavaonica; kupac
(brand; product; sale; shop; customer)

Sažetak
U radu se odgovara na pitanja zašto marka pomaže prodaju proizvoda. Autor objašnjava što marka znači za kupca: sigurnost, smanjeni rizik, ugled... Kupac se povodi za markom i doživljava je več prema tome kako shvaća njzinu prikladnost u odnosu na njega samoga.Distributeri ili prodavači znaju što za široku potrošnju znači must have. To je kategorija, bolje rečeno "marka", koja se kupuje namjerno.Prodavaonica ne može biti bez nje, jer u protivnom bi je kupci zaobilazili.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0010015

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zvonimir Pavlek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavlek, Zvonimir
Zašto se prodaje marka, a ne proizvod // Propro : profesionalna prodaja, 2 (2004), 18; 8-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Pavlek, Z. (2004) Zašto se prodaje marka, a ne proizvod. Propro : profesionalna prodaja, 2 (18), 8-12.
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2004}, pages = {8-12}, keywords = {marka, proizvod, prodaja, prodavaonica, kupac}, journal = {Propro : profesionalna prodaja}, volume = {2}, number = {18}, issn = {1333-3267}, title = {Za\v{s}to se prodaje marka, a ne proizvod}, keyword = {marka, proizvod, prodaja, prodavaonica, kupac} }
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2004}, pages = {8-12}, keywords = {brand, product, sale, shop, customer}, journal = {Propro : profesionalna prodaja}, volume = {2}, number = {18}, issn = {1333-3267}, title = {Why is the brand sould, and not the product}, keyword = {brand, product, sale, shop, customer} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font