Pregled bibliografske jedinice broj: 198529
Zašto se prodaje marka, a ne proizvod
Zašto se prodaje marka, a ne proizvod // Propro : profesionalna prodaja, 2 (2004), 18; 8-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 198529 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zašto se prodaje marka, a ne proizvod
(Why is the brand sould, and not the product)
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Propro : profesionalna prodaja (1333-3267) 2
(2004), 18;
8-12
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
marka; proizvod; prodaja; prodavaonica; kupac
(brand; product; sale; shop; customer)
Sažetak
U radu se odgovara na pitanja zašto marka pomaže prodaju proizvoda. Autor objašnjava što marka znači za kupca: sigurnost, smanjeni rizik, ugled... Kupac se povodi za markom i doživljava je več prema tome kako shvaća njzinu prikladnost u odnosu na njega samoga.Distributeri ili prodavači znaju što za široku potrošnju znači must have. To je kategorija, bolje rečeno "marka", koja se kupuje namjerno.Prodavaonica ne može biti bez nje, jer u protivnom bi je kupci zaobilazili.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA