Pregled bibliografske jedinice broj: 198425
Category management je pred vratima
Category management je pred vratima // Propro : profesionalna prodaja, 2 (2004), 13; 14-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 198425 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Category management je pred vratima
(Category Management is in the front door)
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Propro : profesionalna prodaja (1333-3267) 2
(2004), 13;
14-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
category management; internacionalizacija; kategorija; marka; prodajno mjesto
(category management; internationalization; category; brand; point of sale)
Sažetak
Kao i u cijelom tržišno - razvijenom svijetu, i u Hrvatskoj su poslovni subjekti suočeni s novim okolnostima i izazovima koji potpuno mijenjaju ustaljene navike u odnosima proizvođač - trgovina - kupac. Category management je i proizvođaćima i trgovcima, uglavnom, donio nove konkurentske prednosti, jer se posluje racionalnije i učinkovitije, a tko ne upada u taj proces, ispada iz tržišne igre. S tim u svezi, planiranje merchandisinga obuhvaća asortiman, cijene, prostor i optimalizaciju police, te promotivne aktivnosti u trgovini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- -