Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 197737

Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke


Rajh, Edo
Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke // Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (2005), 102; 30-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 197737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke
(The effects of marketing mix elements on brand equity)

Autori
Rajh, Edo

Izvornik
Privredna kretanja i ekonomska politika (1330-187X) 15 (2005), 102; 30-59

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; strateško upravljanje markom; marketinški miks
(brand equity; strategic brand equity; marketing mix)

Sažetak
Sintezom postojećih teorijskih spoznaja definiran je strukturni model utjecaja elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Na temelju definiranog strukturnog modela definirane su hipoteze istraživanja. Kako bi se testirao definirani strukturni model i hipoteze istraživanja, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da strukturni model pokazuje prihvatljivu razinu odgovaranja empirijskim podacima. Rezultirajući strukturni koeficijenti i pokazatelji neizravnog kauzalnog utjecaja omogućili su spoznavanje smjera i intenziteta utjecaja pojedinog analiziranog elementa marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Naposljetku, analizirane su i diskutirane implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu upravljanja markama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0002001

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo
Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke // Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (2005), 102; 30-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Rajh, E. (2005) Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (102), 30-59.
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2005}, pages = {30-59}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, strate\v{s}ko upravljanje markom, marketin\v{s}ki miks}, journal = {Privredna kretanja i ekonomska politika}, volume = {15}, number = {102}, issn = {1330-187X}, title = {Utjecaj elemenata marketin\v{s}kog miksa na tr\v{z}i\v{s}nu vrijednost marke}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}na vrijednost marke, strate\v{s}ko upravljanje markom, marketin\v{s}ki miks} }
@article{article, author = {Rajh, Edo}, year = {2005}, pages = {30-59}, keywords = {brand equity, strategic brand equity, marketing mix}, journal = {Privredna kretanja i ekonomska politika}, volume = {15}, number = {102}, issn = {1330-187X}, title = {The effects of marketing mix elements on brand equity}, keyword = {brand equity, strategic brand equity, marketing mix} }

Časopis indeksira:


  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font