Pregled bibliografske jedinice broj: 197737
Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke
Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke // Privredna kretanja i ekonomska politika, 15 (2005), 102; 30-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 197737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke
(The effects of marketing mix elements on brand equity)
Autori
Rajh, Edo
Izvornik
Privredna kretanja i ekonomska politika (1330-187X) 15
(2005), 102;
30-59
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
tržišna vrijednost marke; strateško upravljanje markom; marketinški miks
(brand equity; strategic brand equity; marketing mix)
Sažetak
Sintezom postojećih teorijskih spoznaja definiran je strukturni model utjecaja elemenata marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Na temelju definiranog strukturnog modela definirane su hipoteze istraživanja. Kako bi se testirao definirani strukturni model i hipoteze istraživanja, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da strukturni model pokazuje prihvatljivu razinu odgovaranja empirijskim podacima. Rezultirajući strukturni koeficijenti i pokazatelji neizravnog kauzalnog utjecaja omogućili su spoznavanje smjera i intenziteta utjecaja pojedinog analiziranog elementa marketinškog miksa na tržišnu vrijednost marke. Naposljetku, analizirane su i diskutirane implikacije rezultata istraživanja za teoriju i praksu upravljanja markama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit