Pregled bibliografske jedinice broj: 197460
Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina)
Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina) // Hrvatski geografski glasnik, 66 (2004), 2; 69-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 197460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina)
(Cognitive Maps in a Post-Konflict Situation: the Image of One's Own Region among Pupils in Jabukovac (Banovina))
Autori
Šakaja, Laura
Izvornik
Hrvatski geografski glasnik (1331-5854) 66
(2004), 2;
69-94
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kognitivne karte; post-konfliktno stanje; distorzije; neformalna geografija; Banovina
(cognitive maps; post-conflict situation; distorsions; informal geography; Banovina)
Sažetak
Članak se bavi kognitivnim kartama starijih osnovnoškolaca (od petog do osmog razreda) u jednom od post-konfliktnih područja Hrvatske. Koristi se kvantitativna analiza karata crtanih rukom ispitanika i kvalitativna analiza tekstualnih odgovora na anketna pitanja. Na osnovi toga dolazi se do zaključaka o nizu faktora koji utječu na distorzije i selektivnost kognitivnih karata. Rekonstruira se neformalno geografsko znanje o vlastitom kraju i parametri preko kojih se on doživljava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Geografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0076004
Ustanove:
Institut za migracije i narodnosti, Zagreb
Profili:
Laura Šakaja
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Cab Abstracts
- Current Geographical Publications
- Geobase
- SAGE Urban Studies Abstracts.