Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 197460

Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina)


Šakaja, Laura
Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina) // Hrvatski geografski glasnik, 66 (2004), 2; 69-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 197460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina)
(Cognitive Maps in a Post-Konflict Situation: the Image of One's Own Region among Pupils in Jabukovac (Banovina))

Autori
Šakaja, Laura

Izvornik
Hrvatski geografski glasnik (1331-5854) 66 (2004), 2; 69-94

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kognitivne karte; post-konfliktno stanje; distorzije; neformalna geografija; Banovina
(cognitive maps; post-conflict situation; distorsions; informal geography; Banovina)

Sažetak
Članak se bavi kognitivnim kartama starijih osnovnoškolaca (od petog do osmog razreda) u jednom od post-konfliktnih područja Hrvatske. Koristi se kvantitativna analiza karata crtanih rukom ispitanika i kvalitativna analiza tekstualnih odgovora na anketna pitanja. Na osnovi toga dolazi se do zaključaka o nizu faktora koji utječu na distorzije i selektivnost kognitivnih karata. Rekonstruira se neformalno geografsko znanje o vlastitom kraju i parametri preko kojih se on doživljava.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Geografija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0076004

Ustanove:
Institut za migracije i narodnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Laura Šakaja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šakaja, Laura
Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina) // Hrvatski geografski glasnik, 66 (2004), 2; 69-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Šakaja, L. (2004) Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja učenika osnovne škole Jabukovac (Banovina). Hrvatski geografski glasnik, 66 (2), 69-94.
@article{article, author = {\v{S}akaja, Laura}, year = {2004}, pages = {69-94}, keywords = {kognitivne karte, post-konfliktno stanje, distorzije, neformalna geografija, Banovina}, journal = {Hrvatski geografski glasnik}, volume = {66}, number = {2}, issn = {1331-5854}, title = {Kognitivne karte i post-konfliktno stanje: slika vlastitoga kraja u\v{c}enika osnovne \v{s}kole Jabukovac (Banovina)}, keyword = {kognitivne karte, post-konfliktno stanje, distorzije, neformalna geografija, Banovina} }
@article{article, author = {\v{S}akaja, Laura}, year = {2004}, pages = {69-94}, keywords = {cognitive maps, post-conflict situation, distorsions, informal geography, Banovina}, journal = {Hrvatski geografski glasnik}, volume = {66}, number = {2}, issn = {1331-5854}, title = {Cognitive Maps in a Post-Konflict Situation: the Image of One's Own Region among Pupils in Jabukovac (Banovina)}, keyword = {cognitive maps, post-conflict situation, distorsions, informal geography, Banovina} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Cab Abstracts
  • Current Geographical Publications
  • Geobase
  • SAGE Urban Studies Abstracts.





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font