Pregled bibliografske jedinice broj: 196032
Ispitivanje utjecaja fonološke i vizualne sličnosti na zapamćivanje u desetogodišnje djece
Ispitivanje utjecaja fonološke i vizualne sličnosti na zapamćivanje u desetogodišnje djece, 2001., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 196032 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje utjecaja fonološke i vizualne sličnosti na zapamćivanje u desetogodišnje djece
(The influence of phological and visual similarity on memory in ten year old children)
Autori
Mišković, Tatjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.10
Godina
2001
Stranica
70
Mentor
Kovačević, Melita
Ključne riječi
radno pamćenje; fonološka sličnost; vizualan sličnost
(working memory; phonological similarity; visual similarity)
Sažetak
U ovom je radu ispitano 30-ero djece kronološke dobi 10 godina, učenika trećeg razreda jedne osnovne škole iz Zagreba, s ciljem ispitivanja i provjere utjecaja fonološke i vizualne sličnosti na njihovo kratkotrajno pamćenje crteža poznatih predmeta. Djeci je vizualno pokazano šest serija po pet crteža različitih i sličnih poznatih predmeta s fonološki sličnim i različitim dvosložnim i trosložnim imenima. Djeca su trebala imenovati, zatim ponoviti imena crteža po redoslijedu prikazivanja. Kontrolni zadatak je bio ponavljanje brojeva unaprijed i unatrag redoslijedom kako su im pokazane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013002
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Melita Kovačević
(mentor)