Pregled bibliografske jedinice broj: 195697
Vrednovanje usvajanja motoričkih znanja iz rukometa u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u 5. razredu osnovne škole
Vrednovanje usvajanja motoričkih znanja iz rukometa u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u 5. razredu osnovne škole // Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, V. ; Delija, K. (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez, Zagreb, 2004. str. 284-288 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 195697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje usvajanja motoričkih znanja iz rukometa u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture u 5. razredu osnovne škole
(Evaluation knowledges on handball on physical education in five class on elementary school)
Autori
Čavala, Marijana ; Rogulj, Nenad ; Srhoj, Vatromir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
/ Findak, V. ; Delija, K. - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez, Zagreb, 2004, 284-288
Skup
13.ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 19.06.2004. - 23.06.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
motorička znanja; rukomet; vrednovanje; nastava
(motorical knowledges; handball; evaluation; education)
Sažetak
Ovim radom prikazan je primjer procjene tehničkih elemenata u rukometu za 5. razred osnovne škole. Da bi se pratio napredak pojedinca u procesu učenja, potrebno je određenim načinom znati procijeniti razinu naučenog motoričkog elementa. Idealno rješenje u praksi bi bilo konstrukcija testova različitih motoričkih znanja koji bi imali orijentacijsku zadaću, a učenikove karakteristike bi davale potpuniju sliku o realnoj ocjeni. To znači da bi uz ocjenu koja proizlazi iz ovako definiranih testova, trebalo uključiti i ocjenu napora što ga je pojedinac uložio u vlastitom interesu. Bitno je da i učenik i učitelj točno prepoznaju ocjenu za svako izvođenje motoričkog gibanja, tj. da se točno i unaprijed zna koja ocjena pripada kakvom izvođenju. Prema tom principu treba izraditi testove motoričkih znanja za svaki element, za što je potrebna visoka razina educiranosti učitelja o strukturama različitih motoričkih gibanja, najčešćim pogreškama prilikom izvođenja i sl.Objektivna procjena promjena osobina, sposobnosti i znanja morala bi biti zamjena za besmisleni subjektivizam i emocionalno opterećen sustav ocjenjivanja, što, dakako, vrijedi za sve predmete u školstvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split