Pregled bibliografske jedinice broj: 195292
Djeca s jezično-govornim teškoćama i teškoćama učenja
Djeca s jezično-govornim teškoćama i teškoćama učenja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 65 (2005), 91; 9-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 195292 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Djeca s jezično-govornim teškoćama i teškoćama učenja
(Children with speech-language impairments and learning disabilities)
Autori
Arapović, Diana
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 65
(2005), 91;
9-10
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
jezično-govorni poremećaji; teškoće u učenju
(speech-language imapirments; learning disabilities)
Sažetak
U radu se raspravlja o jezično-govornim teškoćama i teškoćama učenja, uzrocima, simptomatologiji i logopedskome pristupu djeci s tim poteškoćama. Na nekoliko su primjera iz logopedskoga rada s djecom s jezičnim teškoćama prikazane poteškoće u razumijevanju i jezičnoj proizvodnji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013002
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Diana Arapović
(autor)