Pregled bibliografske jedinice broj: 195290
Jezični razvoj i jezične poteškoće: uloga i značaj psiholingvistike i psiholingvističkih istraživanja
Jezični razvoj i jezične poteškoće: uloga i značaj psiholingvistike i psiholingvističkih istraživanja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 65 (2005), 91; 2-5 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 195290 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezični razvoj i jezične poteškoće: uloga i značaj psiholingvistike i psiholingvističkih istraživanja
(Language development and language impairment: role and significance of psycholinguistics and psycholinguistic research)
Autori
Kovačević, Melita
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) 65
(2005), 91;
2-5
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
jezični razvoj; jezične poteškoće; psiholingvistika
(language development; language impairment; psycholinguistics)
Sažetak
Jezični razvoj i jezične poteškoće su podpodručje, odnosno teme, kojima se bavi područje psiholingvistike. U radu se objašnjava jezični razvoj i moguće poteškoće koje se mogu pojaviti tijekom usvajanja jezika. Također dan je i detaljniji osvrt na početke razvoja psiholingvistike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013002
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Melita Kovačević
(autor)