Pregled bibliografske jedinice broj: 194631
Obilježja ranog jezičnog razvoja kod simultane i sukcesivne dvojezičnosti
Obilježja ranog jezičnog razvoja kod simultane i sukcesivne dvojezičnosti, 1998., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 194631 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja ranog jezičnog razvoja kod simultane i sukcesivne dvojezičnosti
(Features of early language development in simultaneous and successive bilinguism)
Autori
Žderić, Tereza
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
1998
Stranica
57
Mentor
Kovačević, Melita
Ključne riječi
jezični razvoj; dvojezičnost
(language development; bilinguism)
Sažetak
Ovo je samo kratak uvod u područje istraživanja o dvojezičnom razvoju kojih je svakim danom više. Kada govorimo o utjecaju dvojezičnog razvoja na inteligenciju vjerujem da u normalnom razvojnom tijeku dvojezičnost može samo "obogatiti" dijete na svim područjima njegova sazrijevanja, pa iako se to nekada i ne čini tako. Dvojezičnost ima relativno kratku povijest i već je zaokupila pozornost mnogih stručnjaka (lingvista i psihologa), te vjerujem da će se i dalje brzo razvijati. Danas više nije neobično da gotovo svatko zna dva pa i više jezika, te da nam pojam dvojezičnosti nije stran. Još je mnogo neodgovorenih pitanja o tom kako se jezici u našem mozgu isprepliću, kako je jezično znanje uskladišteno za jedan, a kako za drugi jezik, te još mnoštvo sličnih pitanja. Možda će upravo istraživanje i razvoj dvojezičnosti otkriti i neka pitanja o funkcioniranuju i razvoju jednog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
013008
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Melita Kovačević
(mentor)