Pregled bibliografske jedinice broj: 194598
Rječnički razvoj dvojezične djece školske dobi
Rječnički razvoj dvojezične djece školske dobi, 2005., diplomski rad, Edukacijsko-rehabilitacijsi fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 194598 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rječnički razvoj dvojezične djece školske dobi
(Lexical development in school-age bilingual children)
Autori
Strehovac, Suzana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijsi fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.05
Godina
2005
Stranica
58
Mentor
Kovačević, Melita
Ključne riječi
dvojezičnost; PPVT; leksički razvoj
(bilinguism; PPVT; lexical development)
Sažetak
Središte ovoga istraživanja usmjereno je na utvrđivanje postojanja razlika u razvoju rječnika između dvojezične i jednojezične djece. Kako rezultate mjernoga instrumentarija (još nestandardiziranoga za hrvatski jezik) kojim smo ispitali rječničko znanje djece nismo mogli usporediti s normama verzije mjernoga instrumenta na engleskome jeziku, ispitali smo i određeni broj jednojezične djece. Na osnovu dobivenih rezultata ne možemo sa sigurnošću tvrditi kako su dvojezična djeca bolja u razvoju rječnika od dvojezične djece. Međutim, neke razlike koje su se pokazale značajnima između te djece u četvrtome razredu (naročito između hrvatsko-talijanskih dvojezičara i jednojezične djece) pokazuju nam kako postoji tendencija slabijem razvoju rječničkoga razumijevanja dvojezične djece u odnosu na jednojezičnu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Demografija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013002
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Melita Kovačević
(mentor)