Pregled bibliografske jedinice broj: 194581
Samoregulirano učenje - ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja
Samoregulirano učenje - ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja // Izbor tema za satove razrednih odjela / Bilić, Vesna (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2005.
CROSBI ID: 194581 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Samoregulirano učenje - ciljna orijentacija kao komponenta samoreguliranog učenja
(Selfregulated learning - goal orientations as component of self-regulated learning)
Autori
Sorić, Izabela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Izbor tema za satove razrednih odjela
Urednik/ci
Bilić, Vesna
Izdavač
Naklada Ljevak
Grad
Zagreb
Godina
2005
Raspon stranica
ISBN
953-178-663-1
Ključne riječi
samoregulirano učenje, ciljna (motivacijska) orijentacija
(self-regulated learning, goal oriented learning)
Sažetak
U radu su opisane osnovne komponente samoreguliranog učenja i njihove povezanosti s procesom učenje-poučavanje. Razrednike se upućuje kako u razredu razvijati i prepoznati ciljne orijentacije u učenju, te kako potaknuti orijentaciju na znanje. Naglasak je stavljen na osvještavanje uloge ocjene kao povratne informacije o napredovanju u procesu učenja. Sastavni dio rada je i prijedlog za metodičku pripravu nastavnog sata na ovu temu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
Napomena
Nedotaje podatak o stranicama.