Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 194580

Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda


Pavlek, Zvonimir
Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 5-6; 540-562 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 194580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda
(Marketing Strategy of Multinational Companies within Internationalization of Food Products Market)

Autori
Pavlek, Zvonimir

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 51 (2000), 5-6; 540-562

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
internacionalizacija; globalizacija; multinacionalna kompanija; prehrana
(internationalization; globalization; multinationas company; nutrition)

Sažetak
Autor u članku daje prikaz marketinške strategije multinacionalnih kompanija na području prehrane koji indicira izraziti trend prema globalizaciji u kojem su neke od prikazanih firmi u punoj mjeri dosegle razinu transnacionalnog poduzeća, kombinirajući prednosti i učinke globalnog poduzeća s učincima poduzeća s lokalnom orijentacijom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Časopis "Ekonomski pregled" je tada bio po vrsnoći izjednačen s međunarodno priznatim časopisima (NN 2/97).



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zvonimir Pavlek (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pavlek, Zvonimir
Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 5-6; 540-562 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Pavlek, Z. (2000) Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (5-6), 540-562.
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2000}, pages = {540-562}, keywords = {internacionalizacija, globalizacija, multinacionalna kompanija, prehrana}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {51}, number = {5-6}, issn = {0424-7558}, title = {Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tr\v{z}i\v{s}ta prehrambenih proizvoda}, keyword = {internacionalizacija, globalizacija, multinacionalna kompanija, prehrana} }
@article{article, author = {Pavlek, Zvonimir}, year = {2000}, pages = {540-562}, keywords = {internationalization, globalization, multinationas company, nutrition}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {51}, number = {5-6}, issn = {0424-7558}, title = {Marketing Strategy of Multinational Companies within Internationalization of Food Products Market}, keyword = {internationalization, globalization, multinationas company, nutrition} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • AGRIS
  • GEOBASE (TM)
  • International Bibliography of the Social Sciences: ECONOMICS
  • Journal of Economic Literature
  • EconLit





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font