Pregled bibliografske jedinice broj: 194580
Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda
Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 51 (2000), 5-6; 540-562 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 194580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing strategija multinacionalnih kompanija u sklopu internacionalizacije tržišta prehrambenih proizvoda
(Marketing Strategy of Multinational Companies within Internationalization of Food Products Market)
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 51
(2000), 5-6;
540-562
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
internacionalizacija; globalizacija; multinacionalna kompanija; prehrana
(internationalization; globalization; multinationas company; nutrition)
Sažetak
Autor u članku daje prikaz marketinške strategije multinacionalnih kompanija na području prehrane koji indicira izraziti trend prema globalizaciji u kojem su neke od prikazanih firmi u punoj mjeri dosegle razinu transnacionalnog poduzeća, kombinirajući prednosti i učinke globalnog poduzeća s učincima poduzeća s lokalnom orijentacijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Časopis "Ekonomski pregled" je tada bio po vrsnoći izjednačen s međunarodno priznatim časopisima (NN 2/97).
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts
- AGRIS
- GEOBASE (TM)
- International Bibliography of the Social Sciences: ECONOMICS
- Journal of Economic Literature
- EconLit