Pregled bibliografske jedinice broj: 194524
Odnos prema potrošačima i etičke norme u trgovini u EZ - u
Odnos prema potrošačima i etičke norme u trgovini u EZ - u // Suvremena trgovina, 30 (2005), 2; 72-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 194524 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odnos prema potrošačima i etičke norme u trgovini u EZ - u
(EU - Consumer Relatinoship and Ethical Issues in Retailing)
Autori
Pavlek, Zvonimir
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 30
(2005), 2;
72-74
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
EZ; konzumerizam; kupci; okoliš; zaštita potrošača
(EU; consumerism; customers; environment; customer protection)
Sažetak
Zaštita potrošača se u zemljama EZ, kao i u drugim razvijenim zemljama na svijetu, u legislativi regulira kao odgovornost u prometu roba i usluga, sigurnost, zatim na području cijena i kredita. Legislativne obaveze možemo gledati kao minimalnu formalizaciju etičkih, moralnih standarda. U tom smislu, potrošači očekuju da se proizvođači i trgovina ponašaju u skladu s tim standardima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA