Pregled bibliografske jedinice broj: 193948
Intervencije i psihološka procjena okruženja djeteta u sklopu kompleksne rehabilitacije djece u Predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG
Intervencije i psihološka procjena okruženja djeteta u sklopu kompleksne rehabilitacije djece u Predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG // Sažetci radova /12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Opatija, 10-13. studenog 2004. / Kolić-Vehovec, Svjetlana (ur.).
Rijeka: Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004. str. 31-31 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 193948 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Intervencije i psihološka procjena okruženja djeteta u sklopu kompleksne rehabilitacije djece u Predškolskom odjelu Poliklinike SUVAG
Autori
Gregl, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Sažetci radova /12. godišnja konferencija hrvatskih psihologa, Opatija, 10-13. studenog 2004.
/ Kolić-Vehovec, Svjetlana - Rijeka : Društvo psihologa Primorsko-goranske županije, 2004, 31-31
Skup
GODIŠNJA konferencija hrvatskih psihologa (12 ; 2004. ; Opatija)
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 10.11.2004. - 13.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
-
Sažetak
U Poliklinici SUVAG na Predškolskom odjelu u sklopu kompleksne rehabilitacije slušanja i govora i verbotonalne metode akademika Petra Guberine uveli smo organizirani radionički rad s roditeljima, uz dodatne individualne tretmane, po potrebi. Radom s roditeljima kompleksnije smo obuhvatili dijete u rehabilitaciji koje sada uz grupni i individualni logopedski tretman, ritmičke stimulacije, glazboterapiju i fizioterapijski tretman ima i tretman roditelja. Krenuli smo s pretpostavkom da je za zdrav emocionalni razvoj djeteta potrebno “ opremiti” roditelje. Roditelj koji svom djetetu zna dati na pravi način, niti previše, niti premalo, koji je poticajan, stabilan (zna se nositi sa svojim problemima), omogućava svom djetetu da primi maksimum iz rehabilitacije. Različitim tehnikama i metodama kao što su razne kreativne tehnike, razgovori, metafore, igre s ciljem osvještavanja, metode relaksacije i vođene fantazije, reframinga, odnosno, davanja novog značenja situaciji itd., psiholog dolazi do informacija o okruženju djeteta i radi istovremeno potrebne intervencije. Procjenjuju se odnosi/uloge unutar obitelji, emocionalni problemi roditelja, inficiraju li i u kojoj mjeri ti problemi dijete, relacije roditelja s djetetom, zatim se gledaju relacije roditelja s njihovim roditeljima i koji to utjecaj ima na dijete. Intervencije se rade kroz edukaciju (davanje ideje kako bi se moglo drugačije), uvidom u već navedene odnose i sebe, osvještavanjem resursa kod roditelja, što im pomaže u iznalaženju rješenja i daje snagu za promjenu nakon uvida. Intervencijama se dovodi roditelj bliže stanju integriteta, povećavaju mu se resursi i usmjerava ga se prema djetetu (prisan odnos – attachment). Uz poticajnu i sređenu okolinu djeteta može se očekivati da će dijete uzeti maksimum u rehabilitaciji, a to nam je cilj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poliklinika SUVAG