Pregled bibliografske jedinice broj: 193644
Individualizirani pristup u nastavi povijesti
Individualizirani pristup u nastavi povijesti // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 1; 103-108 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 193644 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Individualizirani pristup u nastavi povijesti
(Individual approach in History Teaching)
Autori
Bakota, Koraljka
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 146
(2005), 1;
103-108
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
nastava povijesti; individualizirani pristup; učenici s poteškoćama u razvoju
(history; teaching; individual approach; students with disabilities)
Sažetak
Škola treba omogućiti stručno usavršavanje, pomoć i potporu učiteljima i nastavnicima da se učenicima s poteškoćama u razvoju stvarno pomogne te da im se ne ukinu mogućnosti provođenja individualiziranog pristupa u nastavi. Rad daje smjernice nastavnicima povijesti osnovnih škola o načinu provođenja individualiziranog pristupa. Odnosi se na nastavu povijesti slušno oštećenih učenika, učenika s posebnim jezičnim poteškoćama, disleksijom i disgrafijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest
Napomena
!!! NEPOPTUN ZAPIS!
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Social Services Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts