Pregled bibliografske jedinice broj: 193329
Prikaz praćenja uzorka djece uključene u kompleksnu govorno-jezičnu rehabilitaciju i integraciju u Poliklinici SUVAG Zagreb
Prikaz praćenja uzorka djece uključene u kompleksnu govorno-jezičnu rehabilitaciju i integraciju u Poliklinici SUVAG Zagreb // Istraživanja govora: 5 znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem: knjiga sažetaka / Vuletić, Branko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 2004. str. 49-50 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 193329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz praćenja uzorka djece uključene u kompleksnu govorno-jezičnu rehabilitaciju i integraciju u Poliklinici SUVAG Zagreb
(The presentation of the monitoring of the children included in a complex speech-language rehabilitation and integration in the SUVAG Polyclinic)
Autori
Jakubin, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Istraživanja govora: 5 znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem: knjiga sažetaka
/ Vuletić, Branko - Zagreb : Hrvatsko filološko društvo, 2004, 49-50
Skup
Znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem Istraživanja govora (5 ; 2004. Zagreb)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 09.12.2004. - 11.12.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
djeca ; govorno-jezična rehabilitacija
(children ; speech-language rehabilitation)
Sažetak
U sklopu opsežnog akcijsko-evaluacijskog istraživanja provedeno je praćenje na temelju rezultata individualne medicinske te pedagoško-defektološke dokumentacije za djecu koja su uključena u kompleksnu rehabilitaciju govora i jezika i u integracijski program u desetogodišnjem razdoblju. Prateći napredak svakog djeteta, uočava se individualan terapijski i edukacijski pristup u predškolskom razdoblju, a i kasnije u osnovnoškolskom obrazovanju, koje je također odabrano prema potrebama svakog djeteta. Rezultati pokazuju da je do kraja praćenja 50% djece uključeno u taj program završilo na edukaciji i rehabilitaciji u osnovnoj školi SUVAG, a 50% u redovnoj osnovnoj školi odabranoj prema mjestu stanovanja, od kojih neki uz preporučenu individualnu govornu terapiju. Vidljivo je također da je napredak svakog djeteta individualan. Svako je dijete djelomično ili potpuno integrirano i nastavlja školovanje prema svojim potrebama u programu koji mu je primjeren.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija