Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 193112

Hrvatski identitet za strategiju razvoja


Šola, Tomislav
Hrvatski identitet za strategiju razvoja // 8. skup turističkih djelatnika Hrvatske
Zadar, Hrvatska, 2004. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 193112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hrvatski identitet za strategiju razvoja
(Croatian identity as development strategy)

Autori
Šola, Tomislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
8. skup turističkih djelatnika Hrvatske

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.10.2004

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
nacionalni identitet; marketing mjesta; strategija razvoja; održivi razvoj; globalizacija; kulturni turizam; baštinske ustanove;
(national identity; place marketing; development strategy; sustainable development; globalisation; cultural tourism; heritage institutions)

Sažetak
Kultura treba biti početna sintagma razvojne strategije. Kvalitetan sustav vrijednosti i živ identitet su srž razvojne strategije, a baštinske institucije su sredstvo kojim se osigurava kvalitetan, uravnotežen razvoj kao osnova budućeg prosperiteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130476

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tomislav Šola (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šola, Tomislav
Hrvatski identitet za strategiju razvoja // 8. skup turističkih djelatnika Hrvatske
Zadar, Hrvatska, 2004. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Šola, T. (2004) Hrvatski identitet za strategiju razvoja. U: 8. skup turističkih djelatnika Hrvatske.
@article{article, author = {\v{S}ola, Tomislav}, year = {2004}, keywords = {nacionalni identitet, marketing mjesta, strategija razvoja, odr\v{z}ivi razvoj, globalizacija, kulturni turizam, ba\v{s}tinske ustanove, }, title = {Hrvatski identitet za strategiju razvoja}, keyword = {nacionalni identitet, marketing mjesta, strategija razvoja, odr\v{z}ivi razvoj, globalizacija, kulturni turizam, ba\v{s}tinske ustanove, }, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ola, Tomislav}, year = {2004}, keywords = {national identity, place marketing, development strategy, sustainable development, globalisation, cultural tourism, heritage institutions}, title = {Croatian identity as development strategy}, keyword = {national identity, place marketing, development strategy, sustainable development, globalisation, cultural tourism, heritage institutions}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font