Pregled bibliografske jedinice broj: 192609
Kurikulum studija pedagogije
Kurikulum studija pedagogije // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2003. str. 60-68 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 192609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulum studija pedagogije
(PEDAGOGICAL STUDIES - CURRICULUM)
Autori
Hrvatić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2003, 60-68
Skup
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 20.10.2003
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Studij pedagogije; kurikulum
(study of pedagogy; curriculum)
Sažetak
Studij pedagogije treba osigurati osposobljavanje pedagoga suvremenog profila koji će kvalificirano, kreativno i djelatno obnašati stručne pedagoške poslove u okviru stručnih, razvojnih i pripremnih službi bez kojih je nezamisliva suvremena škola, kao i moći kompetentno se snalaziti na brojnim radnim mjestima izvan školskog sustava u uvjetima poduzetništva i tržišta rada. Zadaci studija ostvaruju se u obaveznim i izbornim modulima tako da svaki sa svog znanstvenog aspekta pridonosi sustavnoj izgradnji pedagogijskog mišljenja, analize i zaključivanja, te osposobljava studente za konkretan pedagoški rad stjecanjem odgovorajućeg praktičnog, stručnog i znanstvenog instrumentarija za profesionalno i inovirajuće djelovanje u autentičnim pedagoškim situacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA