Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 192609

Kurikulum studija pedagogije


Hrvatić, Neven
Kurikulum studija pedagogije // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2003. str. 60-68 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 192609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kurikulum studija pedagogije
(PEDAGOGICAL STUDIES - CURRICULUM)

Autori
Hrvatić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2003, 60-68

Skup
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 20.10.2003

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Studij pedagogije; kurikulum
(study of pedagogy; curriculum)

Sažetak
Studij pedagogije treba osigurati osposobljavanje pedagoga suvremenog profila koji će kvalificirano, kreativno i djelatno obnašati stručne pedagoške poslove u okviru stručnih, razvojnih i pripremnih službi bez kojih je nezamisliva suvremena škola, kao i moći kompetentno se snalaziti na brojnim radnim mjestima izvan školskog sustava u uvjetima poduzetništva i tržišta rada. Zadaci studija ostvaruju se u obaveznim i izbornim modulima tako da svaki sa svog znanstvenog aspekta pridonosi sustavnoj izgradnji pedagogijskog mišljenja, analize i zaključivanja, te osposobljava studente za konkretan pedagoški rad stjecanjem odgovorajućeg praktičnog, stručnog i znanstvenog instrumentarija za profesionalno i inovirajuće djelovanje u autentičnim pedagoškim situacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130489

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Neven Hrvatić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Hrvatić, Neven
Kurikulum studija pedagogije // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2003. str. 60-68 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Hrvatić, N. (2003) Kurikulum studija pedagogije. U: Rosić, V. (ur.)Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika.
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2003}, pages = {60-68}, keywords = {Studij pedagogije, kurikulum}, title = {Kurikulum studija pedagogije}, keyword = {Studij pedagogije, kurikulum}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Hrvati\'{c}, Neven}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2003}, pages = {60-68}, keywords = {study of pedagogy, curriculum}, title = {PEDAGOGICAL STUDIES - CURRICULUM}, keyword = {study of pedagogy, curriculum}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font