Pregled bibliografske jedinice broj: 192332
Ništa kontra gramatike
Ništa kontra gramatike // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 6 (2004), 1(7); 71-77 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 192332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ništa kontra gramatike
(Challenging Grammar Myths in Teaching English as a Foreign Language)
Autori
Andraka, Marija ; Bogdanić, Spomenka
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 6
(2004), 1(7);
71-77
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
gramatička kompetencija; komunikacijska kompetencija; rano učenje stranih jezika; metajezik
(grammatical competence; communicative competence; early foreign language learning; metalanguage)
Sažetak
U članku se govori o predrasudama prisutnim u učenju gramatike u okviru nastave engleskog kao stranog jezika, o različitom pristupu gramatici kod učenja stranog jezika te se pokušava pronaći rješenje kako razbiti predrasude i motivirati učenike da shvate gramatiku kao važan i koristan sastavni dio jezika. Posebna se pažnja posvećuje učenju engleskog jezika u ranijoj školskoj dobi i korištenju onih pristupa koji su naklonjeni djeci i prilagođeni načinu na koji djeca razmišljaju i uče. Učenje gramatike ne smije biti ponavljanje besmislenih fraza ni memoriranje pravila koja ne jamče uspješnu komunikaciju. Članak nudi sugestije za smisleno uvježbavanje nekih gramatičkih struktura u okviru nastave stranog jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- Social Services Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts