Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 192332

Ništa kontra gramatike


Andraka, Marija; Bogdanić, Spomenka
Ništa kontra gramatike // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 6 (2004), 1(7); 71-77 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 192332 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ništa kontra gramatike
(Challenging Grammar Myths in Teaching English as a Foreign Language)

Autori
Andraka, Marija ; Bogdanić, Spomenka

Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 6 (2004), 1(7); 71-77

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
gramatička kompetencija; komunikacijska kompetencija; rano učenje stranih jezika; metajezik
(grammatical competence; communicative competence; early foreign language learning; metalanguage)

Sažetak
U članku se govori o predrasudama prisutnim u učenju gramatike u okviru nastave engleskog kao stranog jezika, o različitom pristupu gramatici kod učenja stranog jezika te se pokušava pronaći rješenje kako razbiti predrasude i motivirati učenike da shvate gramatiku kao važan i koristan sastavni dio jezika. Posebna se pažnja posvećuje učenju engleskog jezika u ranijoj školskoj dobi i korištenju onih pristupa koji su naklonjeni djeci i prilagođeni načinu na koji djeca razmišljaju i uče. Učenje gramatike ne smije biti ponavljanje besmislenih fraza ni memoriranje pravila koja ne jamče uspješnu komunikaciju. Članak nudi sugestije za smisleno uvježbavanje nekih gramatičkih struktura u okviru nastave stranog jezika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Andraka (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Andraka, Marija; Bogdanić, Spomenka
Ništa kontra gramatike // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 6 (2004), 1(7); 71-77 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Andraka, M. & Bogdanić, S. (2004) Ništa kontra gramatike. Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 6 (1(7)), 71-77.
@article{article, author = {Andraka, Marija and Bogdani\'{c}, Spomenka}, year = {2004}, pages = {71-77}, keywords = {gramati\v{c}ka kompetencija, komunikacijska kompetencija, rano u\v{c}enje stranih jezika, metajezik}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {6}, number = {1(7)}, issn = {1332-0513}, title = {Ni\v{s}ta kontra gramatike}, keyword = {gramati\v{c}ka kompetencija, komunikacijska kompetencija, rano u\v{c}enje stranih jezika, metajezik} }
@article{article, author = {Andraka, Marija and Bogdani\'{c}, Spomenka}, year = {2004}, pages = {71-77}, keywords = {grammatical competence, communicative competence, early foreign language learning, metalanguage}, journal = {Zbornik U\v{c}iteljske akademije u Zagrebu}, volume = {6}, number = {1(7)}, issn = {1332-0513}, title = {Challenging Grammar Myths in Teaching English as a Foreign Language}, keyword = {grammatical competence, communicative competence, early foreign language learning, metalanguage} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • Social Services Abstracts
  • Worldwide Political Science Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font