Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 192287

Profili gledalaca TV Zagreb


Karajić, Nenad; Rimac, Ivan
Profili gledalaca TV Zagreb // Revija za sociologiju, 21 (1990), 1; 109-120 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 192287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profili gledalaca TV Zagreb
(The Profiles of TV Zagreb Viewers)

Autori
Karajić, Nenad ; Rimac, Ivan

Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 21 (1990), 1; 109-120

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
mediji; medijske navike; multivarijatna klasifikacija; kultura
(mass-media; media habits; multivariate classification; culture)

Sažetak
U istraživanjima modaliteta televizije kao komunikacijskog i izražajnog sredstva masovne kulture ispitivanje gledalaca i njihovih gledalačkih navika česta je strategija sociološkog (i psihološkog) pristupa. Postavljajući problem istraživanja u ovako definiranom kontekstu, autori članka su nastojali utvrditi razlikovne gledalačke podgrupe i njihove specifičnosti u polju ponašanja kao publike i u socijalnom polju. Analizirajući odnos gledalaca prema televizijskim programima, metodom klaster analize, locirano je šest skupina gledalaca. Osnovna linija razlikovanja grupa gledalaca u prostoru varijabli ponašanja su količina konzumiranja televizijskog programa i preferencije u odabiru pojedinih TV-kanala.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Rimac (autor)

Avatar Url Nenad Karajić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Karajić, Nenad; Rimac, Ivan
Profili gledalaca TV Zagreb // Revija za sociologiju, 21 (1990), 1; 109-120 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Karajić, N. & Rimac, I. (1990) Profili gledalaca TV Zagreb. Revija za sociologiju, 21 (1), 109-120.
@article{article, author = {Karaji\'{c}, Nenad and Rimac, Ivan}, year = {1990}, pages = {109-120}, keywords = {mediji, medijske navike, multivarijatna klasifikacija, kultura}, journal = {Revija za sociologiju}, volume = {21}, number = {1}, issn = {0350-154X}, title = {Profili gledalaca TV Zagreb}, keyword = {mediji, medijske navike, multivarijatna klasifikacija, kultura} }
@article{article, author = {Karaji\'{c}, Nenad and Rimac, Ivan}, year = {1990}, pages = {109-120}, keywords = {mass-media, media habits, multivariate classification, culture}, journal = {Revija za sociologiju}, volume = {21}, number = {1}, issn = {0350-154X}, title = {The Profiles of TV Zagreb Viewers}, keyword = {mass-media, media habits, multivariate classification, culture} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Sociological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font