Pregled bibliografske jedinice broj: 192287
Profili gledalaca TV Zagreb
Profili gledalaca TV Zagreb // Revija za sociologiju, 21 (1990), 1; 109-120 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 192287 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profili gledalaca TV Zagreb
(The Profiles of TV Zagreb Viewers)
Autori
Karajić, Nenad ; Rimac, Ivan
Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 21
(1990), 1;
109-120
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
mediji; medijske navike; multivarijatna klasifikacija; kultura
(mass-media; media habits; multivariate classification; culture)
Sažetak
U istraživanjima modaliteta televizije kao komunikacijskog i izražajnog sredstva masovne kulture ispitivanje gledalaca i njihovih gledalačkih navika česta je strategija sociološkog (i psihološkog) pristupa. Postavljajući problem istraživanja u ovako definiranom kontekstu, autori članka su nastojali utvrditi razlikovne gledalačke podgrupe i njihove specifičnosti u polju ponašanja kao publike i u socijalnom polju. Analizirajući odnos gledalaca prema televizijskim programima, metodom klaster analize, locirano je šest skupina gledalaca. Osnovna linija razlikovanja grupa gledalaca u prostoru varijabli ponašanja su količina konzumiranja televizijskog programa i preferencije u odabiru pojedinih TV-kanala.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts