Pregled bibliografske jedinice broj: 191637
Ponašanje potrošača u kupnji i potrošnji vina u ugostiteljskim objektima
Ponašanje potrošača u kupnji i potrošnji vina u ugostiteljskim objektima, 2005., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 191637 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ponašanje potrošača u kupnji i potrošnji vina u ugostiteljskim objektima
(Buying and consuming behaviour of consumers in restaurants and coffee bars)
Autori
Hofer, Danijel
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.03
Godina
2005
Stranica
55
Mentor
Radman, Marija
Ključne riječi
potrošači; anketa; ugostiteljski objekti
(consumers; survey; restaurants)
Sažetak
Cilj ovog rada, provedenog anketnim ispitivanjem 222 ispitanika u restoranima i kafićima širom Hrvatske, bio je utvrditi za potrošače relevantne značajke vina, stavove potrošača prema tom proizvodu, te utvrditi potrošače preferencije i njihovo ponašanje u kupnji i potrošnji vina posebice u ugostiteljskim objektima. Rezultati istraživanja su pokazali da ispitanici u ugostiteljskim objektima najčešće piju vino, zatim bezalkoholna pića te pivo. Muškarci i stariji potrošači piju vino češće nego ostali potrošači. Najčešće se piju hrvatska bijela, točena vina. Žene i mladi potrošači više vole crvena, često mediteranska vina, slatkastog okusa i ta vina često miješaju sa sokom ili drugim alkoholnim pićima. Najveći broj ispitanika u ugostiteljskim objektima kupuje vino po cijeni do 60 kuna po litri, te gotovo 2/3 ispitanika smatra da su cijene vina na domaćem tržištu previsoke. Pri izboru vina potrošači najveću pažnju poklanjaju na kvalitetu vina, odnosno okus i miris. Više od polovice ispitanika važnim smatra i cijenu vina, ime proizvođača i marku vina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija