Pregled bibliografske jedinice broj: 190898
Sustav znanostii izbor problema istraživanja kao problem metodologije pedagogije
Sustav znanostii izbor problema istraživanja kao problem metodologije pedagogije // Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 87-92 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 190898 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sustav znanostii izbor problema istraživanja kao problem metodologije pedagogije
(Science Syistem and Selection of Research Problem as a Methodology Problem1)
Autori
Milat, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001, 87-92
Skup
Teorijsko-metodološka utemeljenost pedagoških istraživanja - Međunarodni znanstveni kolokvij
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 27.04.2001. - 28.04.2001
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Sustav znanosti; metodologija.problem istraživanja; pedagogija1
(Science System; Methodology; Research problem; Pedagogy)
Sažetak
Značajnu poteškoću u vrijednosnom aspektu izbora problema i provođenja istrživanja predstavlja ograničenje koje proizlazi iz neadekvatne strukture postojećeg sustava znanosti - nekonzistentne strukture u klasifikaciji područja, polja, grsana i ogranaka znanosti.Postojeći sustav znanosti u cjelini, a posebno znanstveno polje pedagogije, treba na osnovi epistemološke analize kritički preispitati u uspostaviti novi sustav koji će omogućiti istraživanje svih problema specifičnih za određeno područje -polje znanosti u skladu sa strukturom suvremenih, posebno razvijenih graničnih znanstvenih disciplina.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Pedagogija