Pregled bibliografske jedinice broj: 190508
Čestina uporabe psihologijskih testova u našoj školskoj praksi
Čestina uporabe psihologijskih testova u našoj školskoj praksi // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 1 (1999), 1; 143-149 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 190508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Čestina uporabe psihologijskih testova u našoj školskoj praksi
(Psychological Test Usage in Croatian Educational Practice)
Autori
Matešić, Krunoslav
Izvornik
Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 1
(1999), 1;
143-149
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
psihološki testovi
(psychological tests)
Sažetak
U članku se iznose podaci o čestini korištenja psihologijskih mjernih instrumenata od strane pedagoških psihologa u Republici Hrvatskoj. Rezultati su dobiveni u okviru ankete o nekim aktualnim problemima testova i testiranja u zemljama članicama Europske federacije profesionalnih psiholoških asopcijacija (EFPPA). Anketu je organizirala EFPP-in Radna skupina za testove, a kod nas ju je provleo Hrvatsko psihološko društvo.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Psihologija