Pregled bibliografske jedinice broj: 190420
MARKETING TRADICIONALNIH ZAGREBAČKIH SIREVA
MARKETING TRADICIONALNIH ZAGREBAČKIH SIREVA // XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja / Žimbrek, Tito (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 117-120 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 190420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MARKETING TRADICIONALNIH ZAGREBAČKIH SIREVA
(MARKETING OF TRADITIONAL ZAGREB CHEESES)
Autori
Radman, Marija ; Kovačić, Damir ; Kalit, Samir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja
/ Žimbrek, Tito - Zagreb : Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004, 117-120
Skup
XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.02.2004. - 20.02.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing; sušeni sir; anketa
(marketing; dried cheese; survey)
Sažetak
Potražnja za proizvodima dodane vrijednosti stalno raste. Paralelno s ovim trendom raste i broj marketinških istraživanja kojima se želi objasniti i predvidjeti ponašanje potrošača ovih proizvoda (gurmani), njihovi stavovi, percepcije i preferencije. Predmet ovog istraživanja je tradicionalni sušeni sir koji se proizvodi na području Zagrebačke županije. Anketnim ispitivanjem je utvrđeno ponašanje potrošača u kupnji i potrošnji sira, stavove i preferencije potrošača prema sirevima općenito, te posebice prema sušenom siru. Rezultati provedenog straživanja daju prve smjernice za određivanje tržnih svojstava buduće županijske marke sušenog sira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb