Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 190420

MARKETING TRADICIONALNIH ZAGREBAČKIH SIREVA


Radman, Marija; Kovačić, Damir; Kalit, Samir
MARKETING TRADICIONALNIH ZAGREBAČKIH SIREVA // XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja / Žimbrek, Tito (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 117-120 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 190420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MARKETING TRADICIONALNIH ZAGREBAČKIH SIREVA
(MARKETING OF TRADITIONAL ZAGREB CHEESES)

Autori
Radman, Marija ; Kovačić, Damir ; Kalit, Samir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja / Žimbrek, Tito - Zagreb : Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004, 117-120

Skup
XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17.02.2004. - 20.02.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing; sušeni sir; anketa
(marketing; dried cheese; survey)

Sažetak
Potražnja za proizvodima dodane vrijednosti stalno raste. Paralelno s ovim trendom raste i broj marketinških istraživanja kojima se želi objasniti i predvidjeti ponašanje potrošača ovih proizvoda (gurmani), njihovi stavovi, percepcije i preferencije. Predmet ovog istraživanja je tradicionalni sušeni sir koji se proizvodi na području Zagrebačke županije. Anketnim ispitivanjem je utvrđeno ponašanje potrošača u kupnji i potrošnji sira, stavove i preferencije potrošača prema sirevima općenito, te posebice prema sušenom siru. Rezultati provedenog straživanja daju prve smjernice za određivanje tržnih svojstava buduće županijske marke sušenog sira.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (autor)

Avatar Url Damir Kovačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Radman, Marija; Kovačić, Damir; Kalit, Samir
MARKETING TRADICIONALNIH ZAGREBAČKIH SIREVA // XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja / Žimbrek, Tito (ur.).
Zagreb: Agronomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 117-120 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Radman, M., Kovačić, D. & Kalit, S. (2004) MARKETING TRADICIONALNIH ZAGREBAČKIH SIREVA. U: Žimbrek, T. (ur.)XXXIX. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem : priopćenja.
@article{article, author = {Radman, Marija and Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Kalit, Samir}, editor = {\v{Z}imbrek, T.}, year = {2004}, pages = {117-120}, keywords = {marketing, su\v{s}eni sir, anketa}, title = {MARKETING TRADICIONALNIH ZAGREBA\v{C}KIH SIREVA}, keyword = {marketing, su\v{s}eni sir, anketa}, publisher = {Agronomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Radman, Marija and Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Kalit, Samir}, editor = {\v{Z}imbrek, T.}, year = {2004}, pages = {117-120}, keywords = {marketing, dried cheese, survey}, title = {MARKETING OF TRADITIONAL ZAGREB CHEESES}, keyword = {marketing, dried cheese, survey}, publisher = {Agronomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font