Pregled bibliografske jedinice broj: 190339
Inkluzija - korak dalje od integracije djece s teškoćama u razvoju
Inkluzija - korak dalje od integracije djece s teškoćama u razvoju // Psiha, 1 (1995), 4; 28-31 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 190339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzija - korak dalje od integracije djece s teškoćama u razvoju
(Inclusion - step forward from the integration of children with developmental disabilities)
Autori
Mišić - Bratković, Daniela
Izvornik
Psiha (1330-8777) 1
(1995), 4;
28-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
inkluzivna edukacija; integracija; razvojne teškoće; djeca
(inclusive education; integration; developmental disabilities; children)
Sažetak
U radu se kritički razmatra razvoj odnosa društva prema djeci s razvojnim teškoćama te pojašnjavaju pojmovi segregacije i inkluzije. Posebno se obrazlažu značaj i obilježja inkluzivnog odgojno-obrazovnog sustava za svu djecu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Daniela Bratković
(autor)