Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 190280

Izravna prodaja seljačkih proizvoda - analiza stanja i budući razvitak


Kovačić, Damir; Radman, Marija
Izravna prodaja seljačkih proizvoda - analiza stanja i budući razvitak // XL. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik radova / Kovačević, Vlado ; Jovanovac, Sonja (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 18-21 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)


CROSBI ID: 190280 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izravna prodaja seljačkih proizvoda - analiza stanja i budući razvitak
(Direct marketing of family farms' products - conditions and developments)

Autori
Kovačić, Damir ; Radman, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni

Izvornik
XL. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik radova / Kovačević, Vlado ; Jovanovac, Sonja - Osijek : Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005, 18-21

Skup
XL. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 15.02.2005. - 18.02.2005

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
izravna prodaja; SWOT analiza; seljačka gospodarstva
(direct marketing; SWOT analysis; family farms)

Sažetak
Izravna prodaja je prodaja bez posrednika, odnosno, takva prodaja kod koje poljoprivredni proizvođač prodaje svoje proizvode krajnjem potrošaču. U radu su prikazani rezultati višegodišnjeg teoretskog i terenskog istraživanja izravne prodaje u svijetu i Hrvatskoj. Analiza dostupne literature pokazuje porast zanimanja za izravnu prodaju u posljednjih dvadesetak godina u razvijenim zemljama. Izravnom prodajom u Hrvatskoj se stalno ili povremeno bavi više od trećine gospodarstava. Koristeći SWOT analizu u radu su prikazane snage i slabosti izravne prodaje u Hrvatskoj, te prigode i prijetnje za daljnji razvoj. Preporuke za daljnje unaprjeđenje izravne prodaje su prikazane u završnom dijelu rada.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (autor)

Avatar Url Damir Kovačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Damir; Radman, Marija
Izravna prodaja seljačkih proizvoda - analiza stanja i budući razvitak // XL. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik radova / Kovačević, Vlado ; Jovanovac, Sonja (ur.).
Osijek: Poljoprivredni fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005. str. 18-21 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
Kovačić, D. & Radman, M. (2005) Izravna prodaja seljačkih proizvoda - analiza stanja i budući razvitak. U: Kovačević, V. & Jovanovac, S. (ur.)XL. znanstveni skup hrvatskih agronoma s međunarodnim sudjelovanjem, zbornik radova.
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Radman, Marija}, year = {2005}, pages = {18-21}, keywords = {izravna prodaja, SWOT analiza, selja\v{c}ka gospodarstva}, title = {Izravna prodaja selja\v{c}kih proizvoda - analiza stanja i budu\'{c}i razvitak}, keyword = {izravna prodaja, SWOT analiza, selja\v{c}ka gospodarstva}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kova\v{c}i\'{c}, Damir and Radman, Marija}, year = {2005}, pages = {18-21}, keywords = {direct marketing, SWOT analysis, family farms}, title = {Direct marketing of family farms' products - conditions and developments}, keyword = {direct marketing, SWOT analysis, family farms}, publisher = {Poljoprivredni fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font