Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 189335

Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća


Pibernik, Jesenka; Vujnović, Marina
Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća // 8. savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" : zbornik radova / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004. str. 53-56 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 189335 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća
(Role of the graphic designer in corporate identity creation)

Autori
Pibernik, Jesenka ; Vujnović, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
8. savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" : zbornik radova / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav - Zagreb : Senj : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004, 53-56

ISBN
953-96020-2-5

Skup
Savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić (8 ; 2004)

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Lovran, Hrvatska, 23.09.2004. - 24.09.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
doživljaj; estetska percepcija; grafički dizajn
(experience; aesthetic perception; graphic design)

Sažetak
Rad istražuje utjecaj Johna Deweya, jednog od najvećih američkih filozofa pragmatizma, i čikaške škole socijalne misli (Chicago School of Social Thought) na rad grafičkog dizajnera Paula Randa, kreatora čuvenog logotipa za IBM. Za Deweya je karakterističan povijesni pristup znanosti koji filozofske probleme sagledava kao refleksije stvarnih praktičnih problema nastalih kroz društvene i znanstvene promjene. Deweyeva teorija estetike, prema njegovim riječima, "bavi se iznalaženjem prirode umjetničkih djela i uživanja u njihovoj percepciji" (Dewey, 1934). Ista se teorija na polju grafičkog dizajna može iskoristiti pri iznalaženju odgovora na pitanja: "Na koji način grafički dizajn doprinosi društvenoj konstrukciji stvarnosti? Da li grafički dizajner stvara nova značenja ili samo prepoznaje i na kreativan način komunicira već postojeća značenja?"

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marina Vujnović (autor)

Avatar Url Jesenka Pibernik (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pibernik, Jesenka; Vujnović, Marina
Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća // 8. savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" : zbornik radova / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004. str. 53-56 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pibernik, J. & Vujnović, M. (2004) Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća. U: Bolanča, Z. & Mikota, M. (ur.)8. savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" : zbornik radova.
@article{article, author = {Pibernik, Jesenka and Vujnovi\'{c}, Marina}, year = {2004}, pages = {53-56}, keywords = {do\v{z}ivljaj, estetska percepcija, grafi\v{c}ki dizajn}, isbn = {953-96020-2-5}, title = {Uloga grafi\v{c}kog dizajnera u kreiranju identiteta poduze\'{c}a}, keyword = {do\v{z}ivljaj, estetska percepcija, grafi\v{c}ki dizajn}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska; Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pibernik, Jesenka and Vujnovi\'{c}, Marina}, year = {2004}, pages = {53-56}, keywords = {experience, aesthetic perception, graphic design}, isbn = {953-96020-2-5}, title = {Role of the graphic designer in corporate identity creation}, keyword = {experience, aesthetic perception, graphic design}, publisher = {Grafi\v{c}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska; Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font