Pregled bibliografske jedinice broj: 189335
Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća
Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća // 8. savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" : zbornik radova / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004. str. 53-56 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 189335 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga grafičkog dizajnera u kreiranju identiteta poduzeća
(Role of the graphic designer in corporate identity creation)
Autori
Pibernik, Jesenka ; Vujnović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
8. savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija "Blaž Baromić" : zbornik radova
/ Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav - Zagreb : Senj : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2004, 53-56
ISBN
953-96020-2-5
Skup
Savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić (8 ; 2004)
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska; Lovran, Hrvatska, 23.09.2004. - 24.09.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
doživljaj; estetska percepcija; grafički dizajn
(experience; aesthetic perception; graphic design)
Sažetak
Rad istražuje utjecaj Johna Deweya, jednog od najvećih američkih filozofa pragmatizma, i čikaške škole socijalne misli (Chicago School of Social Thought) na rad grafičkog dizajnera Paula Randa, kreatora čuvenog logotipa za IBM. Za Deweya je karakterističan povijesni pristup znanosti koji filozofske probleme sagledava kao refleksije stvarnih praktičnih problema nastalih kroz društvene i znanstvene promjene. Deweyeva teorija estetike, prema njegovim riječima, "bavi se iznalaženjem prirode umjetničkih djela i uživanja u njihovoj percepciji" (Dewey, 1934). Ista se teorija na polju grafičkog dizajna može iskoristiti pri iznalaženju odgovora na pitanja: "Na koji način grafički dizajn doprinosi društvenoj konstrukciji stvarnosti? Da li grafički dizajner stvara nova značenja ili samo prepoznaje i na kreativan način komunicira već postojeća značenja?"
Izvorni jezik
Hrvatski