Pregled bibliografske jedinice broj: 189330
Markirani svijet : kako dizajnirati grafički identitet?
Markirani svijet : kako dizajnirati grafički identitet? // 7. znanstveno stručni simpozij hrvatskih grafičara "Blaž Baromić" : Zbornik radova / Bolanča, Zdenka (ur.).
Zagreb : Senj: Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2003. str. 73-78 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 189330 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Markirani svijet : kako dizajnirati grafički identitet?
(Branding the World : How to design graphic identity)
Autori
Pibernik, Jesenka ; Vujnović, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
7. znanstveno stručni simpozij hrvatskih grafičara "Blaž Baromić" : Zbornik radova
/ Bolanča, Zdenka - Zagreb : Senj : Grafički fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ogranak Matice hrvatske u Senju, 2003, 73-78
Skup
Znanstveno stručni simpozij hrvatskih grafičara "Blaž Baromić" (7 ; 2003)
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 19.06.2003. - 21.06.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
markiranje; identitet; grafički dizajn
(branding; idntity; graphic design)
Sažetak
Kako su razlike između tvrtki koje proizvode iste vrste roba danas svedene na minimum, markiranje postaje ključni čimbenik u razlikovanju pojedine tvrtke od ostalih u grupaciji. Sukladno tome, identitet potrošača sve se više formira na osnovu identiteta marke. Proizvođači roba podupiru takav način međuljudske komunikacije sredstvima koja izazivaju emocionalni osjećaj pripadanja ideji koju tvrtka promovira. Sadržaj te ideje je jasna i promišljena poruka koju tvrtka šalje kroz određeno vrijeme. Ista poruka može se izraziti na različite načine uz pomoć grafičkog dizajna.
Izvorni jezik
Hrvatski