Pregled bibliografske jedinice broj: 189169
Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama.
Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama. // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 1; 13-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 189169 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj "Programa strukturiranih igara" na
promjene sociometrijskog položaja učenika s
posebnim potrebama.
(The influence of the structured games program
on the sociometric position of the special
needs pupil in the regular primary school)
Autori
Dalić-Pavelić, Sunčica ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Stančić, Zrinjka
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 40
(2004), 1;
13-24
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Sociometrijski položaj ; učenik s posebnim potrebama ; Program strukturiranih igara
(sociometric position ; special needs pupil ; the structured games program)
Sažetak
Željelo se utvrditi utjecaj "Programa strukturiranih igara" na sociometrijski položaj učenika s posebnim potrebama s obzirom na spol. Ispitalo se 1144 učenika (N=570 eksperimentalna skupina, N=574 kontrolna skupina)od četvrtog do osmog razreda redovnih osnovnih škola s područja grada Zagreba. Rezultati su pokazali da različite radionice tog Programa imaju različit utjecaj na promjene sociometrijskog položaja učenika s posebnim potrebama s obzirom na spol.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Special Educational Needs Abstracts
- EMBASE
- ECER-ERIC
- Content Pages in Education
- PsychInfo