Pregled bibliografske jedinice broj: 189096
Neke metrijske karakteristike instrumenta "Zadaci za procjenu govorne, slušne i vidne spremnosti za čitanje i pisanje"
Neke metrijske karakteristike instrumenta "Zadaci za procjenu govorne, slušne i vidne spremnosti za čitanje i pisanje" // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 40 (2004), 2; 237-250 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 189096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke metrijske karakteristike instrumenta
"Zadaci za procjenu govorne, slušne i vidne
spremnosti za čitanje i pisanje"
(Some metric characteristics of the instrument
items for the assessment of the speach, hearing
and visual readiness for reading and writting")
Autori
Dobronić, Ana-Marija ; Fulgosi-Masnjak, Rea ; Ivančić, Đurđica ; Stančić, Zrinjka
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 40
(2004), 2;
237-250
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
metrijske karakteristike ; instrument za ispitivanje govorne ; slušne i vidne spremnosti za čitanje i pisanje
(metric characteristics ; instrument for testing speech ; hearing and visual readiness for reading and writing)
Sažetak
Istraživanje je dio evaluacije mjernog instrumenta koji sadrži 3 cjeline za ispitivanje područja govorne spremnosti, slušne spremnosti te područja vidne spremnosti. Uzorak ispitanika činilo je 58 ispitanika oba spoa s lakom mentalnom retardacijom polaznika osnovnih škola u posebnim uvjetima školovanja s područja čitave Hrvatske. Rezultati su pokazali dobre metrijske karakteristike mjernog instrumenta na pojedinim područjima ispitivanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Rea Fulgosi-Masnjak
(autor)
Zrinjka Stančić
(autor)
Ana Marija Dobronić
(autor)
Đurđica Ivančić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Special Educational Needs Abstracts
- EMBASE
- ECER-ERIC
- Soci9ological Abstracts
- Content Pages in Education
- Psychoinfo
- Cambrige Scientific Abstract- Linquistic and Language Behavior Abstract