Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 188947

Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu


Bogović, Blaž
Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu. Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 1983 (monografija)


CROSBI ID: 188947 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu
(Market)

Autori
Bogović, Blaž

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena

Izdavač
Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
1983

Stranica
157

Ključne riječi
marketing; integracija; željeznica
(technological factors; speed)

Sažetak
Koncipiranje prometnog sustava Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaž Bogović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bogović, Blaž
Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu. Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 1983 (monografija)
Bogović, B. (1983) Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu. Zagreb, Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, author = {Bogovi\'{c}, Bla\v{z}}, year = {1983}, pages = {157}, keywords = {marketing, integracija, \v{z}eljeznica}, isbn = {-}, title = {Marketing kao instrument integracijskih veza u prometu}, keyword = {marketing, integracija, \v{z}eljeznica}, publisher = {Fakultet prometnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, author = {Bogovi\'{c}, Bla\v{z}}, year = {1983}, pages = {157}, keywords = {technological factors, speed}, isbn = {-}, title = {Market}, keyword = {technological factors, speed}, publisher = {Fakultet prometnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font