Pregled bibliografske jedinice broj: 188140
Direktni marketing
Direktni marketing, 2002 (monografija)
CROSBI ID: 188140 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Direktni marketing
(Direct Marketing)
Autori
Dvorski, Stjepan ; Dobrinić, Damir
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Grad
Varaždin
Godina
2002
Stranica
119
ISBN
953-6775-38-7
Ključne riječi
marketing; kanali i mediji direktnog marketinga; elektroničko poslovanje; elektronički marketing; mobilno trgovanje
(Marketing; e-comerce; mobile trade)
Sažetak
U ovoj knjizi iz područja marketinga, po prvi puta u nas, eksplicitno su obrađene teme direktnog (izravnog) marketinga. U knjizi se polazi od toga da je novi direktni marketing informacijski vođen marketing proces, upravljan tehnologijom baze podataka koja omogućava marketerima da razvijaju, testiraju, mjere i modificiraju marketinške potrošačke programe i strategije. Direktni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od dinamičnijih područja marketinga, što upućuje na potrebu da se problematici direktnog marketinga treba posvetiti daleko veća pozornost, i sa stručno-znanstvenog i s praktičkog aspekta. Iz definicija direktnog marketinga proizlazi njegova višenamjenska uloga, odnosno njegova multifunkcionalnost koja objedinjava nekoliko važnih funkcija: - funkciju komunikacije - funkciju informiranja i istraživanja - funkciju oglašavanja, odnosno promocije - funkciju posredovanja u komunikaciji unutar tvrtke – Internet - funkciju prodaje - funkciju stvaranja i učvršćivanja dugoročnih odnosa s kupcima (direct relationship marketing).
Izvorni jezik
Hrvatski